Lynkonkurrence - Nu med vinderne

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png


Så er vinderne fundet:

Følgende er udtrukket:

1. præmien 600 diamanter steentoft1
2. præmien 400 diamanter Athena66
3 + 4 præmien 200 diamanter hver Hyrde, Brimlunga

Vinderne skal oprette en sag hos support, så vil deres præmier blive indsat på deres konti



Mange tak til alle som har deltaget!








Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille januar konkurrence som I al sin enkelthed går ud på at I skal skrive hvilken af del af spillet som I synes bedst om og hvorfor.

Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. februar kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 februar kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. februar kl 23:59 deltager i lodtrækningen.
 

Folkebamse

Nyt medlem
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png




Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille januar konkurrence som I al sin enkelthed går ud på at I skal skrive hvilken af del af spillet som I synes bedst om og hvorfor.

Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. februar kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 februar kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. februar kl 23:59 deltager i lodtrækningen.

Helt klart KS.. fedeste del af FoE
 

Addams

Nyt medlem
Jeg synes, at det bedste ved spillet er, at der hele tiden, kommer nye ting eller events. Det gør at spillet, hele tiden føles nyt.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
KS er helt sikkert min favorite da det giver mulighed for strategi og diplomati. Dog er det for tidskrævende og vanedannende :cool:
 

klonk

Nyt medlem
Klanslagmarken.
Det giver en klan som helhed mulighed for at samarbejde, samtidig med at det er noget den enkelte spiller også kan gå ind og hygge sig med.
Det faktum at der er præmier at hente undervejs øger bare incitamentet for at deltage aktivt i den del af spillet.
 

Gummimusen

Nyt medlem
Synes klanekspeditionen er det bedste, da det dels giver mig en masse kamperfaring som forholdsvis ny spiller og dels giver et godt sammenhold i klanen når vi forsøger at nå 1. pladsen sammen.
 

IHOP

Medlem
I denne Corona tid, må det helt klart være spillets mulighed for en klan frem for et single spil - og det sociale aspekt som klanen giver.
Tillad mig også at fremføre at KS er et dårligt balanceret tiltag - det favoriserer store klaner og dem som er født med en guldske i munden
 

steentoft1

Nyt medlem
KS - ingen tvivl om det, selvom jeg kun har været med 2 gange.
Stoppede med at spille for 3 år siden pga. det var mega-træls at spille KvK når der var små "skygge-klaner" o.a. som kunne sabotere KvK-spillet for én eller flere klaner fra top 10, selvom de selv lå langt nede i klan-ranglisten - og det var ligefrem en fordel at være en lille klan. Ved ikke om det stadigvæk er det samme i KvK, men nu kan man vælge at slås i KS med de klaner man reelt strides med omkring placeringen på klan-ranglisten. Så KS er indtil videre perfekt i mine øjne.
 

Eldune

Nyt medlem
Hej
Begivenheder og de ekstra udfordringer i spillet, gør at det ikke bare er ¨hak & slag¨ hver dag!:cool:
Takker
 

Decius

Medlem
Jeg er vild med den sociale del af spillet, men også KS, KE og beslutningen om hvilke bygninger der skal udvikles. Der er faktisk ikke mange dele af spillet jeg finder negativt.
så jeg hygger mig meget med at spille FoE, og har ikke travlt med at komme fremad i tiden. Jeg er i Arktisk Fremtid i min hovedby, og HMA i min sekundære by. Og den by bliver i HMA, indtil jeg kan klare KE 4 på auto kamp.
 

-=Tetra=-

Nyt medlem
Variationen i spillet og muligheden for at tilpasse spillet til ens egne ambitioner og behov. Ikke alle har brug for at være i den største og mest aktive klan.
 
Muligheden for at man kan deltage i alle dele af spillet uden at skulle købe diamanter. Derudover synes jeg også godt om events og minispillene med vikinger, japanerne osv. da det giver lidt afveksling til kamppladsen.
 

Jadzia Dax

Nyt medlem
Syntes det er et mega spændende spil og det er blevet mere spændende efter jeg er kommet i en god klan og man udvikler hele tiden nye ting jeg bliver aldrig træt af at spille det er meget vanedannende spil ..har kun positive ting at sige om spillet
 

Kong Alaric

Nyt medlem
Det bedste ved dette spil er klart, at det er muligt at spille uden brug af penge.
At have muligheden for at samle på diamanter uden at købe dem er ret sjovt og samtidigt strukturere sin by, så den giver bedste udbytte.
 

esb6ha

Nyt medlem
det bedste ved spillet er, at der hele tiden, kommer nye ting eller events.. og så er der klanekspedition der er fin og spille og så hvor man kan oprette ekstra område og gennemføre så ialt fint spil
 

Raugenen

Nyt medlem
Hey, det er mega svært at forstå, hvad det er I syntes er fedt, da jeg desværre er så ny i FOE, at jeg ikke kender forkortelserne men syntes pt. at det hele er mega hygge, og ja der går mange timer. Selv nætterne omsættes der guld til smykker, og smykker til forhandling i drømmene. Fedt bare at være en del af denne verden, og jeg glæder mig til flere timer. Kong Raugenen
 

Brimlunga

Nyt medlem
Jeg er ny spiller "Jernalder" men ud fra det jeg har prøvet ind til nu synes jeg at det bedste er at der hele tiden dukker nye ting op man kan prøve! Jeg kan godt lide slagene man kan udspille med sin hær. Det er sjovt at finde den rigtige strategi for at vinde!
 

Nordpilen

Nyt medlem
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png




Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille januar konkurrence som I al sin enkelthed går ud på at I skal skrive hvilken af del af spillet som I synes bedst om og hvorfor.

Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. februar kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 februar kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. februar kl 23:59 deltager i lodtrækningen.
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png




Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille januar konkurrence som I al sin enkelthed går ud på at I skal skrive hvilken af del af spillet som I synes bedst om og hvorfor.

Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. februar kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 februar kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. februar kl 23:59 deltager i lodtrækningen.

KVK - der ligger utrolig meget strategi bag KVK ligesom KS, men KVK kræver ikke, at man er konstant på som i KS, og har man nogle klanmedlemmer, der kan forklare hvad KVK er for en størrelse, så bliver oplevelsen bare størrer...det eneste minus ved KVK er, at det kræver PC adgang
 
Top