Lynkonkurrence - Nu med vinderne

CoolRap

Nyt medlem
For mig er det allerbedste = Hver gang jeg begynder at føle at nu er jeg kommet overdrevet langt, så skal jeg bare tjekke forskningen. Der åbenbare det sig nemlig - FEDEST JEG HAR STADIG BANER FORAN MIG.
 

Athena66

Medlem
Det bedste ved spille er klart at være i en super god klan, hvor fællesskab er i højsæde :)
Men for mig er det bedste Ke, syndes det er spændende at se hvor langt jeg når inden der skal forhandlinger på i stedet for at krige ;)
 

McBrunse

Nyt medlem
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png




Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille januar konkurrence som I al sin enkelthed går ud på at I skal skrive hvilken af del af spillet som I synes bedst om og hvorfor.

Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. februar kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 februar kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. februar kl 23:59 deltager i lodtrækningen.
Events og KS er mest spændende
 

War 2

Medlem
Det er indiskutabelt subjektivt, hvad der er sjovest ved dette finurlige spil - jeg spiller primært FoE grundet det sociale aspekt ved spillet. Tålmodighed er ikke min mest kultiverede dyd og derfor synes jeg ofte det går for langsomt med produktioner mm. Derfor er det dejligt at have aktive og engagerede klanmedlemmer samt andre gode bekendtskaber, der gør ventetiden mere udholdelig. Så ja, FoE er en dejlig platform til social udfoldelse og det derfor jeg er vendt tilbage.

/War
 

Peterudent

Nyt medlem
Jeg syntes at de daglige opgaver er de bedste. dog lidt svært når man e næd til at lave en kompliceet opgave og ikke har så mange der vil bytte med en. hvis jeg skulle foslå noget så HVIS de er forskelige opgaver man skal lave alt eften hvilken gevist man kan vinde så ville det være rart at se de 2 valgmuligheder. Tak for et godt spil
 

SeVeN

Nyt medlem
er ny spiller ca en måned eller 2 jeg kan rigtig godt lide bygge delen men syntes lidt ørken land og kampe er trælse svære men ellers er det godt so far jo :) fdt i bekymrer jer om det
 

john6

Nyt medlem
Hej allesammen jeg er 60 år og har ikke forstand på spil og pc
Men har alligevel haft fornøjelsen af af prøve dette giga store spil
I denne svære tid er tålmodighed en prøvelse og tidfordrviet kan virkeligt komme til sin ret her
Tingene er let at gå til og forstå alt tager sin tid har også fundet flere særheder uden for mit rige
Så jeg glæder mig til at se hvad der sker i fremtiden
Kun er det svært at finde ud af med medaljer ?
Tak for et godt spil til jer alle
john 6
 

Lucidarius

Nyt medlem
Som ny spiller synes jeg, at der er flere ting, der gør FoE sjovt og vanedannende: Daglige udfordringer, events, strategi, konstante udviklingsmuligheder for min by, balancering af ressourcer og hensyntagen til udfordringer, forhandlinger og slag og ikke mindst det sociale aspekt.
 

Hyrde

Aktivt medlem
Det hele - KS, KE, KvK, events, det sociale - lagt sammen er det det der gør FoE til et suverænt spil.
 
Top