Meningsløs matching af spiller

skoven.

Medlem
Kun 5 angreb :)
lav nu høsten så du er hjemme når der skal høstes ellers gør naboerne det jo sådan er spillet
foe er jo et krigs spil og ikke kun bygge by
kan man ikke tåle at tabe nogle vare-fp det er jo ikke din by du taber ;)
der findes sikkert spil der ude hvor man kun skal bygge by....
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Du kan også sætte din telefon til at fortælle dig, når det er tid at høste, så du ikke glemmer det. Det skal jeg dog nok lade være med, da jeg spiller på 4 serverer samt Beta, den vil bare kalde hele tiden :p
 

DeletedUser2734

Guest
Jeg ved godt hvem jeg skal plyndre når jeg støder på vedkommende.
 
Senest redigeret af en moderator:

FrejaSP

Aktivt medlem
Nu har jeg også et liv ved siden af spillet, så det er ikke altid nemt at komme til at høste hver 4 eller 8 time.
Nu ved jeg ikke hvad tidsalder du er i, men for mig, varer og FP er vigtigst for mig. Jeg kører mine varebygninger og Terrasse landbrug 24 timers drift om Hverdagen, hvor jeg inc. kørsel til arbejde har 11 timer, hvor jeg ikke kan høste.
Mønter og forsyninger overlever jeg nok at miste lidt af.
I weekenden køre jeg 8 timers drift, hvis jeg er lav i varer
 

DeletedUser2696

Guest
Nu har je lagt mærke til at i skriver at man skifter naboerne hver 14 dag, jeg syntes ikke jeg skifter.

Hvordan har I fået Terrasse landbrug, nu er jeg rykket op i den progressive, og jeg har stadig ikke set dem.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Der kan være nogle naboer der går igen efter skift
Terrasse landbrug kan fås i KE nr. 48 eller KE nr. 64 dog ikke hver uge. Tror også du kan få det fra Relic, men er ikke sikker.
 

Hyne68

Aktivt medlem
Nu har je lagt mærke til at i skriver at man skifter naboerne hver 14 dag, jeg syntes ikke jeg skifter.

Hvordan har I fået Terrasse landbrug, nu er jeg rykket op i den progressive, og jeg har stadig ikke set dem.

Pt. kører der et event, hvor naboer interagerer med hinanden. Derfor er der ikke naboskifte i den periode, hvor eventen kører.

Som Freja skriver, så er Terasselandbruget kun tilgængeligt via KE. Der er periodevis chance i kisterne efter Mødested 48 og 64. Og derudover er den en af de mulige gevinster i det sjældne relikvie (Jade-farvet). Det kræver dog Relikvietemplet for i det hele taget at have chancen for at finde relikvier.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Oh, jeg viste ikke at Event stoppede nabo skift, men det giver mening, selv om det er surt for dem der har en nasty nabo hehe
 

Hyne68

Aktivt medlem
Oh, jeg viste ikke at Event stoppede nabo skift, men det giver mening, selv om det er surt for dem der har en nasty nabo hehe

Det er ikke alle events, som i event-perioden stopper nabolags-skifte. Kun dem, hvor naboerne kæmper mod hinanden, som i denne. Eller hvor man arbejder mod et fælles mål, som ved Sommer-eventet.
 
Top