Pristrofæ

DeletedUser623

Guest
Hej

Jeg har modtaget et pristrofæ, men der følger ingen oplysninger omkrig det, jeg kan enten smide det ud eller bygge, men jeg kan ikke se hvor meget det fylder. Er der nogen som kan hjælpe her..? *:confused:*
 

DeletedUser12

Guest
Den fylder en gange en. Det vil du også kunne se hvis du lader som om du vil bygge den, men undlader at placere den ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kobler mig lige på så jeg får svar også.

Jeg vågnede også op og fandt den glædelige nyhed at mit lager lyste, og så ligger der et Pristrofæ og kan ikke finde ud af hvad det er :O

Zances:


Redigeret: ved du hvad den gør/kan?
 

DeletedUser

Guest
Ja, det mindes jeg, men spørgsmålet er bare hvad den kan? :) har lidt begrænset plads og vil ikke miste den for at "tjekke" hvad den kan :p
Så det var såmænd bare hvis der var nogen der vidste det? :)
 

DeletedUser12

Guest
Der er ikke mange bygninger der fylder 1*1 så du kan nok gætte hvad den kan/svarer til. Hvad den giver nøjagtigt er som med de andre event ting afhængigt af din tidsalder.
 

DeletedUser

Guest
Som jeg tidligere har efterspurgt (i en anden tråd), så ville det være dejligt, hvis der i lageret blev vist størrelsen på den pågældende bygning. Det er umuligt at se ud fra billedet, hvilken størrelse bygningen har :hmm:
Derudover vil det også være en hjælp, hvis det fremgik, hvilken type bygning man har fået - Nuvel, nu er det blevet oplyst, at Pristrofæ'et fylder 1x1, og ja så kan vi godt gætte på typen, men hvorfor..?? Det behøver vel ikke at være "hemmeligt" nu, hvor man jo har fået præmien/bygningen..??
Ved at løse opgaver omkring juletid fik vi bl.a. Konfekture, og af navnet kan man jo ikke udlede noget - et kvalificeret gæt kunne være, at den havde samme egenskaber som Markedsplads (Tidlig Middelalder), men det viste sig, at det var en anden type bygning. ;)

Derfor endnu engang - kan vi få mere information til de særlige bygninger i Lageret..??
- det er jo skrevet ved de Storslåede Bygninger..!!

Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Vi får faktisk ikke de oplysninger, så det er ikke fordi vi holder noget "hemmeligt". Det plejer først at være senere, når vi ser hvad andre skriver på andre fora, at vi kan lægge det op for jer.

EDIT:

Værsgo, så kan i selv hjælpe med resten. ;)

1x1 dekoration
105 glæde @ industritiden
78 glæde @ senmiddelalderen
66 glæde @ højmiddelalderen
58 glæde @ tidlig middelalder
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi får faktisk ikke de oplysninger, så det er ikke fordi vi holder noget "hemmeligt". Det plejer først at være senere, når vi ser hvad andre skriver på andre fora, at vi kan lægge det op for jer.
Den var nu ikke jer i det danske Foe team jeg tænkte på mht. at holde noget "hemmeligt", men det at vi skal gætte os til, hvad vi har fået i Lageret. Det burde efter min opfattelse være noget udviklerne lagde ned som "åben" information, idet den nye ting blev tilføjet Lageret.
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Den var nu ikke jer i det danske Foe team jeg tænkte på mht. at holde noget "hemmeligt", men det at vi skal gætte os til, hvad vi har fået i Lageret. Det burde efter min opfattelse være noget udviklerne lagde ned som "åben" information, idet den nye ting blev tilføjet Lageret.
Mvh.
Banditten :cool:

Det stod nu i vores opdateringslog til version 1.0.. det kan være den røde farve gjorde det besværligt.

Speciel gave
I sidste uge vandt Forge of Empires titlen "Bedste Browser Game" fra German Computer Game Awards. I den anledning har vi placeret en lille gave i dit Lager.

Det kan ses her: Opdatering til 1.0
 

DeletedUser

Guest
Det stod nu i vores opdateringslog til version 1.0.. det kan være den røde farve gjorde det besværligt.
Der står, at der bliver placeret en gave i mit Lager, men så er det jeg mener, at der i Lageret bør være noget info om denne gave...
Så vidt jeg kan læse mig til i det ovenstående link, fremgår der ikke noget om, hvad det er for en gave..!! Det skal der nu heller ikke skrives her da det jo er en overraskelse, men nu hvor den så ligger i Lageret kan der da godt være noget mere info :)
Alt andet lige er det vel næppe sidste gang, at vi får en eller flere ting lagt i vores lager, når jeg f.eks. ser tilbage på de opgaver der tidligere har været i forbindelse med Halloween, jul, Vallentins Dag osv.
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser365

Guest
Jeg kan ikke forstå der skal være så meget spektakel om en lille gave... vær dog taknemlige for at i får noget gratis, byg "lortet" og kan i ikke lide bygningen eller synes den er for ringe, så er det altså ikke værre end at man bare sælger skidtet igen, den har kostet Nul mønter og Nul forsyninger, så der er overhovedet intet gået tabt.

Husk på, taknemlighed belønnes. Utaknemlighed straffes på længere sigt! det kunne jo betyde at FoE ikke ville give gaver i fremtiden hvis de altid får en over næsen når de gerne vil give os en fin ting helt gratis :)

Gaven var en overraskelse, dermed også sagt at vi selv må finde ud af hvad det er vi har fået og hvad tingen giver af bonus.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser623

Guest
Jeg er skam også dybt taknemmelig over gaven, så tak tak tak FoE. Men derfor ville det nu alligevel være rart med diverse info. Nu har jeg så fået svar på det jeg spurgte om, så tak for det... :D
 
Jeg er skam også dybt taknemmelig over gaven, så tak tak tak FoE. Men derfor ville det nu alligevel være rart med diverse info. Nu har jeg så fået svar på det jeg spurgte om, så tak for det... :D

jeg er også taknemmelig for gaver, men gaver uden en brugsanvisning kan altså godt være farlige ;)

(Bare spørg pudlen som skulle tørres i microbølgeovnen)
 

DeletedUser

Guest
Kære Dunst
Det har intet med manglende glæde eller taknemmelighed over en gave fra min side. Hvis du har læst andre indlæg jeg har skrevet, vil du vide, at jeg altid er taknemmelig, hjælpsom overfor de øvrige spillere, som skriver her i Forum'et, og udtrykker mig generelt positivt. Desuden forsøger jeg at komme med forslag, hjælp og konstruktiv kritik, som det danske FoE team kan sende videre til udviklerne ;)

Jeg prøver derfor blot at argumentere for, hvad jeg mener vil være en forbedring af, hvad man kunne kalde brugervenlighed i spillet med mit forslag/ønske om, at der i Lageret skrives lidt mere info om ting/bygninger mv. (størrelse/art)... Det kan vel næppe være mere relevant, end at tage fat i noget konkret - nemlig gaven vi fik forleden eller..?? Jeg ser det derfor ikke som spektakel som du skriver, men jeg skal beklage, hvis jeg har taget noget af din tid :hmm:
Fordi der er lidt skriveri og debat frem og tilbage, er det jo ikke "én over næsen" til FoE som du skriver - jeg tror næppe, at det får indflydelse på beslutningen om at give os gaver i fremtiden, skulle vi være så heldige...

Omvendt har jeg lagt mærke til, at du også er meget aktiv, og kommer med forslag til, hvad du mener ville forbedre, hvad man kunne kalde spiloplevelsen (f.eks. indretning af slagmark) - en tråd, hvor du argumenterer gevaldigt for dine synspunkter... Det er også en værre gang spektakel eller måske blot to sider af samme mønt..?? ;)

God dag, mvh.
Banditten :cool:
 
Noble Bandit
jeg er glad for at møde dig på slagmarken, og ovenstående indlæg er lige ved at overbevise mig om at jeg skal til at holde mig fra også at plyndre, jeg kan ikke være mere enig ;)
 

Dragonlady

Nyt medlem
Et spørgsmål

Afspejler værdien af glæde den alder man pt. befinder sig i eller den alder som man befandt sig i da man byggede den ?

Jeg byggede min i højmiddelalderen og nu hvor jeg befinder mig i sen-middelalderen registreres den stadig som højmiddelalder
 
den afspejler den værdi fra den tidsalder du fik den i, ikke hvornår du byggede den (hvis den blev bygget senere) , heller ikke fremtidige tidsaldre. Fik du den i Senmiddelalderen, fastholdes værdien (medmindre vi er heldige at den bliver opgraderet i kommende quests)
 

DeletedUser12

Guest
Helt korrekt så er værdien afhængig af hvornår du fik opgaven. Hvis du stiger i tidsalder imens du har opgaven, så fastholdes tidsalderen til der hvor du fik opgaven. Indtil den kan opgraderes med en kommende opgave. Skulle vi være så heldige igen :)
 
Top