Pristrofæ

DeletedUser543

Guest
hvilket bare ikke er i orden. alle de bygninger som vi har fået for at gennemføre guest igennem tide, burde følge med den tidsalder som man er i
 
hovhov Hattemager, nu ikke negativ, det er jo helt dit valg om du vil gennemføre quests, og herefter opføre bygningerne, og hvis du opfører bygningerne, ved du jo på tidspunktet for opføring hvad du får ud af bygningen.
.
De andre bygninger/monumenter får da heller ikke automatisk opgradering når du stiger i tidsaldrene.
 

DeletedUser543

Guest
hehe jo lige i dette tilfælde må man gerne være lidt negativ. hvorfor skal dem der er længst i spillet favoriseres i forhold til men som ikke er kommet så langt. guestsne er de samme, derfor bør belønningen også være den samme. og hvis event bygningerne ikke følger ens tidsalder så burde de give det samme om du er i jernalderen eller i kolonitiden. man kan heller ikke vente med at bygge bygningerne da de er bundet til den tidsalder som man er i når guesten begynder.
 

DeletedUser

Guest
Fordi at tingene også bliver dyrere og bedre jo længere du kommer
 

DeletedUser543

Guest
ja lige præcis. derfor burde de stige i takt med ens tidalder. der er jo helt sort, at ens nabo for dobbelt så meget ud af "kongen" fordi han var i industritiden da guesten begynde og jeg så, dagen efter, stiger til industritiden, men kun for fra Kolonitiden for det var der jeg var da guesten begynde. jeg mener alle har da brug for flere ressourcer jo længere man kommer i spillet.
 

DeletedUser12

Guest
De varer dine quests koster er også afhængig af din tidsalder. Du vil fx ikke blive afkrævet gummi, imens du stadig er i bronzealderen. Og eftersom gummi koster mere at producere end sten fra bronzealderen så betaler dem der er længst faktisk også mere for deres bygning. Samt de har også bidraget til spillet over længere tid.

Det er mit synspunkt som spiller.
 
Top