Rebalancering af krystal villaer

DeletedUser2122

Guest
Jeg er simpelthen nød til at spørge dig fugazi: Er det noget Inno har bedt dig om at skrive eller er det noget du selv tror på?

Nå, men man skal jo (forsøge) at se tingene positivt og her er et forslag til alle os med problemet:

Byg jeres by som i forventer den skal se ud indtil næste tidsalder, slet gerne en enkelt kulturbygning eller to, hvis i mangler plads, for lige om lidt, så falder vores befolkning drastisk og behovet for glæde falder jo tilsvarende. Fortsæt med negativ befolkning - det kan man jo fint så længe der ikke er behov for nye bygninger, så har vi faktisk haft fuld glæde/fordel af vores krystalvillaer - selvom Inno ikke vil kompensere :)

Mvh
DC

Hej DennyCrane

Nej.... Inno har ikke bedt mig skrive i forum. Så intet diktat her.
Jeg er blot en spiller, som alle andre. Moderator af hjerte og ikke af diktat. Jeg er Budbringer til og fra spillere, og fri til at være moderator. Det er mit eget valg. Og jeg håber jeg gør en forskel, at jeg kan være med til at formidle budskaber til og fra spillere og videre til Inno, og naturligvis fra Inno til spillere også. En del af de input der er kommet fra spillere mens jeg har været med her som Moderator er også blevet til realiteter, nogle er ikke. Jeg har selv haft glæde af forum som moderator og er blevet mere vidende. En del spillere bidrager faktisk med ret megen god input, både til nye tiltag og til fejlrettelser.
Jeg er så også modtageren af frustrerede beskeder, som i denne tråd, og prøver blot af hjertet, og med min viden, både som spiller og som moderator, at formidle de fakta som er mig kendt.

Mvh.
Fugazi.
 
Top