Sæt et loft for hvor mange kampe en spiller må tage om dagen i KvK.

DeletedUser2069

Guest
Jeg ved ikke hvor vild jeg er med det forslag, det er klart en fordel til de store klaner, men det betyder jo meget hvor mange kampe man må tage på en dag, og hvor grænsen skal gå. Grænsen må også være pr. dag pr. kort, så man stadig kan være med på de kort man ønsker.

Nu han det blive kringlet, men... for at undgå den Skov snakker om, så kunne det jo være sådanne at, er man ved at angribe en sektor, og der bliver forsvaret i den, så får man lov til at kæmpe videre i den sektor til kampen er slut, selvom man er løbet tør for "antal kampe man må tage". Det betyder så også at når Belejringen falder af, så skal den næste belejring falde inden for et kort tidsrum, ellers får man ikke lov til at fortsætte mere, hvis man har brugt sine kampe for den dag.

Hvis en spille måtte tage 50 kampe pr. dag pr. kort, så vil en skyggeklan på 4 spiller max kunne tage 2 sektore med 80 kampe på en nat pr. kort. Det ville da være en begrænsning. Spørgsmålet er bare om det ikke også er en voldsom begrænsning for almindelige små klaner.

Jeg er ikke helt vild med ideen, men kan heller ikke se en bedre løsning:

ændrer man på belejrings pris = går ud over de små klaner
sætter vi et min. antal spiller for klaner til KvK kamp = går det ud over de små klaner
sætter vi et max antal kampe pr. spiller = går det ud over de små klaner
en klan må max indtage det samme antal sektore pr. dag som der er medlemmer i klanen = så har en skyggeklan jo bare 2-3 inaktive dobbelt kontoer hængende i klanen.

Ved ikke hvad løsningen er - men spilles KVK det skal der sq - ellers er spillet død :D

Hygge og god dag der ude
BJ
 
Top