Skal KS dø...??

Hyrde

Aktivt medlem
En sådan skal du nok ikke forvente at få overhovedet andet i form af ændringer eller ingen ændringer ;)
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg syntes det ville være godt med færre klaner på Diamant kortene, 4-6 lyder godt.
Jeg ville også godt se loftet hævet til 1200 LP, det ville give plads til flere klaner i diamant ligaen samt mere end 2 kort.
De stærkeste ville stadigvæk ligge i top og de svageste i bunden men du ville ikke ryge fra top kortet direkte i platin.

Nogen siger at BL'er ødelægger det for de små klaner, jeg er ikke enig i det men det er muligt at give lidt hjælp til mindre klaner.

Hvis vi giver hjem sektoren hvad der svarer til 2 BL'er for klaner med max 10 medlemmer, og herefter lidt mindre for hver ekstra 10 medlemmer.
Det vil give reduktion i nedslidning når de angriber nabo sektor til hjem sektoren så de nemmere kommer i gang.

Klan størrelse = antal BL/UP i hjemsektor
<=10 = 2 BL
11-20 = 1 BL og 2 UP
21-30 = 1 BL og 1 UP
31-40 = 1 BL
41-50 = 2 UP
51-60 = 1 UP

Jeg tror ikke det er muligt at gøre alle glade men det kunne hjælpe lidt. Der vil dog stadigvæk være nogle der hænger fast i toppen med 1200 point.
 

Jimse

Aktivt medlem
Hvorfor vil du have mange diamantklaner, diamant er vil til den absolutte top. Med det nuværende pointsystem vil der blive flere og flere diamantklaner, og de skal så fordeles på flere kort. Denne fordeling er p.t. tilfældig, og derfor møder svage klaner stærke klaner, med utilfredshed fra begge sider. Jeg syntes man skulle lade MMR løbe videre og de 8 med højest MMR, går i diamant, de 16 næste på 2 kort i platin og de 32 næste på 4 kort i guld, den næste 64 på 8 kort i sølv og resten på kort i bronze
 

Lars den slidte

Nyt medlem
Hvorfor vil du have mange diamantklaner, diamant er vil til den absolutte top. Med det nuværende pointsystem vil der blive flere og flere diamantklaner, og de skal så fordeles på flere kort. Denne fordeling er p.t. tilfældig, og derfor møder svage klaner stærke klaner, med utilfredshed fra begge sider. Jeg syntes man skulle lade MMR løbe videre og de 8 med højest MMR, går i diamant, de 16 næste på 2 kort i platin og de 32 næste på 4 kort i guld, den næste 64 på 8 kort i sølv og resten på kort i bronze
FULDSTÆNDIG ENIG Jimse.
5 runde uden de bedste mødes i KS nu... Hvad f**** foregår der..
 

Hyrde

Aktivt medlem
Jeg er enig i at der skal være færre klaner på et kort - 4-6 er efter min mening passende - færre klaner vil blive kørt til flagstangen.
Derudover mener jeg ikke man skal cappe MMR, men bare lade den løbe. Derudover skal man øge kravene for de enkelte ligaer. 901 for at komme i diamant er faktisk lidt latterligt. Med en ucappet MMR, vil færre klaner få ens MMR, og da kortene sættes fra toppen, vil risikoen for at svage kommer mod stærke mindskes.
 

Jimse

Aktivt medlem
Der er vist ingen som har skrevet om færre klaner pr kort, mere om at der sker en håbsløs blanding af meget stærke og meget svage klaner
 

Bitte.

Medlem
Ja det er alt for nemt for relativt "inaktive" klaner at komme op ad, det må jo også vise sig i Platin ikke mindst og vi har da prøvet at møde klaner som "giver op" med det samme.. Så et eller andet skal der altså gøres hvis interessen for KS skal bestå !!!
Jeg er såmænd i de klaner der normalt bliver "overrendt" og ja når vi er oppe mod de stærke klaner der kan tage det meste af kortet på et par timer, på grund af de belejringsbygninger, så dropper jeg stort set KS den uge gider ikke bruge mine enheder på at modstanderen tager vores første sektor før vi kan nå at tage den næste, så ja forstår også godt de "stærke" klaner køre træt og ikke rigtig gider når der ikke er nogen modstand, og modsat når man ikke kan få lov til at beholde bare en sektor, der tæller lidt point, derfor kan der de uger være dage jeg slet ikke kigger ind i KS...men som jeg har sagt fra start af den måde det køre på nu gør at folk bliver trætte af KS.
 

Bitte.

Medlem
Freja, BL er ødelæggende for små klaner, de er dyre og små klaner kan ikke uge efter uge købe BL og har man en lille ny spiller med i klanen går det helt galt.
 

Jimse

Aktivt medlem
Små klaner skal ikke være i diamantligaen, selv uden BL vil der ikke være plads, når de er sammen med store klaner
 
Top