Slagmarkskonkurrence

Status
Ikke åben for yderligere svar.

DeletedUser2941

Guest
GBG19H.png



Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille slagmarkskonkurrence som I al sin enkelthed går ud på at I skal svare på et enkelt spørgsmål og derudover skrive hvad I synes om dette nye tiltag.

Spørgsmålet er : HVOR MANGE LIGAER ER DER I SLAGMARKERNE? (I kan finde hjælp til spørgsmålet her)


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 30. November kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 December kl 20

Præmier

1. præmien 400 diamanter + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)
2. præmien 200 diamanter + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)
3 + 4 præmien 100 diamanter hver + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)

PS:
Hvis I gerne vil have flere chancer for at få gode præmier så besøg vores tilhørende facebook konkurrence her

HUSK AT SOM ALTID VIL SVARENE VÆRE SKJULT INDTIL KONKURRENCEN ER SLUT!

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 30/11 kl 23:59 deltager i lodtrækningen.


5 ligaer
 

Vincentius

Nyt medlem
GBG19H.png



Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille slagmarkskonkurrence som I al sin enkelthed går ud på at I skal svare på et enkelt spørgsmål og derudover skrive hvad I synes om dette nye tiltag.

Spørgsmålet er : HVOR MANGE LIGAER ER DER I SLAGMARKERNE? (I kan finde hjælp til spørgsmålet her)


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 30. November kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 December kl 20

Præmier

1. præmien 400 diamanter + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)
2. præmien 200 diamanter + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)
3 + 4 præmien 100 diamanter hver + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)

PS:
Hvis I gerne vil have flere chancer for at få gode præmier så besøg vores tilhørende facebook konkurrence her

HUSK AT SOM ALTID VIL SVARENE VÆRE SKJULT INDTIL KONKURRENCEN ER SLUT!

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 30/11 kl 23:59 deltager i lodtrækningen.


5 ligaer
 
Der er 5 ligaer.

Jeg synes slagmarkerne giver en ekstra dimension til spillet, og gør det at være i en klan mere interessant. Specielt da jeg spiller på Android, og derfor ikke har adgang til KvK.
 

DeletedUser2423

Guest
Der er 5 ligaer i slagmarken.
Jeg synes det er et fedt tiltag. Det er godt bygget op og underholdende at spille. Thumbs up
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Der er 5 Ligaer.

Slagmarken er dyr i varer, enheder og diamanter men et godt tiltag der får klan medlemmerne til at arbejde sammen samt giver bedre kenskab til de andre klaner i samme verden.
Jeg er ellers for doven til at kæmpe med enheder og forhandler helst men jeg har været nød til at kæmpe en del for at spare på mine varer og diamanter :)
Jeg mener stadigvæk at det er for hård for små klaner at klare sig i de hårde ligaer men ellers er der kun ros til Inno for vores nye slagmark :)
 

DeletedUser2450

Guest
Der er 5 ligaer i slagmarkerne.
Jeg synes det er en super god feature som gør der er mere teamwork i en klan, fedt at man sammen kæmper om gode præmier. :cool:
 

DeletedUser2032

Guest
Der er 5 ligaer

Det er interessant nok med Klanslagmarkerne, men at det har SÅ meget betydning at alt arbejdet i KVK, er nemt spildt.
- Men igen, alt til fordel for dia køberne
 

DeletedUser2301

Guest
5 Ligaer,,

Min oplevelse af KS på E har været en blandet fornøjelse, alle gik amok i første runde, og det var super fedt med taktik og alliancer og herlige slåskampe.
Det er dog helt dødt nu i 2 runde, problematikken på E, som jo stadigvæk er en rimelig ny server er at det blev en kamp på resurser, og der står min klan alt for stærkt,,så vi har modtaget kapitulerings PM fra en del klaner, og hele hyggen med KS er forduftet ;o(

Samtidigt er gevinsterne mildest talt elendige i forhold til hvad der skal til for at vinde, der burde være vare dias FP eller opgraderinger i de kister, og så mangler der også noget sindsygt vigtigt,, der må og skal være noget synligt for alle klaner som viser hvor mange gange man har vundet KS, som i KE..

Håber dette giver stof til eftertanke, ellers bliver KS på E blot et sted man lige kan fise ind på og hapse et par sidegevinster på..
At vinde KS på E som det er nu, er ikke en sejer på styrke og taktik og dedikation, men blot en afspejling af at vi har mere guf på vores lager, og det er en bittersød sejer ;o(

Mvh
Shadow.
 

DeletedUser3234

Guest
Der er 5 ligaer.
Min nuværende klan er ikke særlig aktiv, så vi har ikke rigtig opnået noget endnu.
Det virker dog som en spændende tilføjelse, og på længere sigt skal vi/jeg nok få det prøvet af
 

skovmosevej

Nyt medlem
GBG19H.png



Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille slagmarkskonkurrence som I al sin enkelthed går ud på at I skal svare på et enkelt spørgsmål og derudover skrive hvad I synes om dette nye tiltag.

Spørgsmålet er : HVOR MANGE LIGAER ER DER I SLAGMARKERNE? (I kan finde hjælp til spørgsmålet her)


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 30. November kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 December kl 20

Præmier

1. præmien 400 diamanter + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)
2. præmien 200 diamanter + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)
3 + 4 præmien 100 diamanter hver + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)

PS:
Hvis I gerne vil have flere chancer for at få gode præmier så besøg vores tilhørende facebook konkurrence her

HUSK AT SOM ALTID VIL SVARENE VÆRE SKJULT INDTIL KONKURRENCEN ER SLUT!

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 30/11 kl 23:59 deltager i lodtrækningen.


5 , 6 eller 7 kommer nok an på hvilken liga man er i.
 

DeletedUser2577

Guest
Jeg synes rigtig godt om Klan Slagmarkerne. Man kan spille det på iPad, når man vil, det er ganske enkelt og gode præmier. Der er 5 ligaer.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top