Slagmarkskonkurrence

Status
Ikke åben for yderligere svar.

* Dorthe *

Nyt medlem
GBG19H.png



Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille slagmarkskonkurrence som I al sin enkelthed går ud på at I skal svare på et enkelt spørgsmål og derudover skrive hvad I synes om dette nye tiltag.

Spørgsmålet er : HVOR MANGE LIGAER ER DER I SLAGMARKERNE? (I kan finde hjælp til spørgsmålet her)


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 30. November kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 December kl 20

Præmier

1. præmien 400 diamanter + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)
2. præmien 200 diamanter + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)
3 + 4 præmien 100 diamanter hver + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)

PS:
Hvis I gerne vil have flere chancer for at få gode præmier så besøg vores tilhørende facebook konkurrence her

HUSK AT SOM ALTID VIL SVARENE VÆRE SKJULT INDTIL KONKURRENCEN ER SLUT!

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 30/11 kl 23:59 deltager i lodtrækningen.


 

Solbjerg

Medlem
5 ligaer
GBG19H.png



Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille slagmarkskonkurrence som I al sin enkelthed går ud på at I skal svare på et enkelt spørgsmål og derudover skrive hvad I synes om dette nye tiltag.

Spørgsmålet er : HVOR MANGE LIGAER ER DER I SLAGMARKERNE? (I kan finde hjælp til spørgsmålet her)


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 30. November kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 December kl 20

Præmier

1. præmien 400 diamanter + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)
2. præmien 200 diamanter + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)
3 + 4 præmien 100 diamanter hver + 5 enheder efter eget valg (op til egen tidsalder)

PS:
Hvis I gerne vil have flere chancer for at få gode præmier så besøg vores tilhørende facebook konkurrence her

HUSK AT SOM ALTID VIL SVARENE VÆRE SKJULT INDTIL KONKURRENCEN ER SLUT!

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 30/11 kl 23:59 deltager i lodtrækningen.


5 ligaer
 

DeletedUser3059

Guest
5 ligaer - bronze, sølv, guld, platin og diamant

Jeg synes det nye klanslagmarker er en både god og tiltrængt fornyelse til spillet - det er rigtig godt gennemtænkt - individuelle præmier, klanbelønninger og at alle kan være med uanset platform og Tidsalder. Alle i klanen kan være med mod samme mål - det er positivt.
 

IHOP

Medlem
Desværre syntes jeg ikke det lever op til mine forventninger -
1: største ulempe, er helt klart at små klaner ikke har en jordisk chance - man bliver jo jordet gang på gang af klaner som er store, selv hvis man i en lille klan er nogle få som gerne vil kæmpe så bliver man hurtigt straffet, når sværheds graden stiger - lidt retfærdighed ville være hvis “straff sværhedsgraden“ var større, jo større en klan er og stigningen var hurtigere jo flere medlemmer der er i en klan - som det er nu vil alle små klaner komme til at ligge i laveste liga og alle klaner med maks medlemmer i øverste liga
Resultat: bliver for mit vedkommende, jeg gider ikke bruge tid på de kampe dag efter dag, til ingen nytte
Klanslagmarker er IKKE et godt og retfærdigt tiltag, i burde altså have brugt jeres tid og penge på at gøre KVK tilgængeligt for alle app spillere i stedet for dette tiltag, som med tiden kun bliver en kamp for store klaner
 

sokobowits

Nyt medlem
der er 5 forskellige ligaer.
spillet i sig selv er godt . Måden hvorpå ligaerne bliver lavet er ikke godt nok. For det første så skal den der vinder en liga rykke op og der bliver sidst
skal rykke ned. Så skal der laves en måde hvorpå at det bliver mere jævnbyrdigt. Det er ikke rimeligt at en klan meget få medlemmer skal kæmpe mod en klan
der er 2 -3 - 4 måske op til 15 gange så stor. Den lille klan har ingen mulighed for at vinde. Kan ikke hamle op mod den store klans mange kampe. Det skal laves sådan at der laves et forhold så den lille klan der kun kan tage f.eks. mere end 30 kampe om dagen skal op mod ender kan tage op mod 2500 kampe
venlig hilsen sokobowits den nådesløse
 

DeletedUser2717

Guest
Der er tre ligaer( guld, sølv og bronze)- og det er spændende om jeg kan vinde noget
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top