Sommer konkurrence!

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
A_SS_OceanicFuture_Culture8.png



Kære Konger og Dronninger,


Så er det tid en lille ferie konkurrence mens solen står højt på himlen og vejret veksler mellem sol og regn!

Konkurrencen er ret simpel. Der er rigtig mange "rekreative" og sjove bygninger i spille f.eks forlystelsespark, fodboldbaner, svømmehal og også mange spændende bygninger fra mange lande som måske er et besøg værd

Men hvilken en af spillets bygninger ville I helst besøge denne sommer hvis I frit kunne vælge :) og hvorfor?


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier


Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 31. juli kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 august kl 20


Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 31/7 kl 23:59 deltager i udtrækningen.
 

DeletedUser2040

Guest
Svømmehallen eller water world - da jeg ikke kan være i kummefryseren :) Skal køles ned i den her hede :)
 

DeletedUser3164

Guest
Det er jo lidt svært at vælge en bygning, når man ikke rigtig ved hvad udbuddet er :) Men jeg kunne ønske mig et Pariserhjul, hvor man sidder i en kurv og får luft og udsyn, i den her sommervarme :)
 

DeletedUser2423

Guest
Jeg tager ned til den Fremgangsrig saftpresse, slår en hængekøje op mellem æbletræerne og drikker et glas køligt æblesaft mens jeg ligger med en god bog :)
 

DeletedUser3064

Guest
Jeg ville tag ned til regnskovsprojektet, og se på sommerfugle og andre sjove og spænderne dyr
 

DeletedUser3165

Guest
Af flere årsager må det blive en slyngelhule

1. da den er gemt lidt under jorden er der en naturlig isolering, og derfor lidt køligere
2. den giver en naturlig beskyttelse imod lynnedslag under vores sommertorden, igen under jorden
3. jeg har til dato aldrig kendt en slyngel der ikke var istand til at feste på sommer maner til gode sommer rytmer.
4. da der er en hel hule af slyngler er der HELT sikkert kolde drinks
5. flere undersøgelser (og tv programmer) bekræfter at pritty girls kan lide bad boys aka slyngler, så der er helt sikkert lidt smukt at kigge på
6. hvis hvis min egen personlige relation tænker jeg hænger ud med slyngler, er det en fordel at være gået "under jorden"
7. sidst men ikke mindst, en dragon :-D kan IKKE fange mig under jorden... der kan man ikke flyve

god sommer allesammen
/mbs
 

DeletedUser3044

Guest
Jeg tage forbi verdensudstillingen. Jeg har aldrig været på en verdensudstilling, men det står rigtig højt på min irl to-do-liste!
 

DeletedUser2420

Guest
Det må blive Himeji-Borgen

1. Spændende kulturel bygning
2. På verdensarvlisten
3. Vanvittig smuk bygning og den emmer af historie
4. Ja så kunne en tur til Japan i al almindelighed være et mål i sig selv
Hilsen fra Guldhår
 

Decius

Medlem
Jeg ville vælge Kraken...jeg vil da godt se sådan en i virkeligheden.
Selvfølgelig skal det være under rimeligt sikre forhold

Mvh
Decius den Sorte 16
 
Top