Sommer konkurrence!

DeletedUser3171

Guest
Kraken.
Det kunne være sjovt at se den i virkeligheden, og måske man kan bade med, ligesom med delfiner? Så kan jeg jo samtidig blive kølet lidt ned her i varmen. - Kombineret action og badeeventyr :p
 

DeletedUser774

Guest
Hagia Sophia/Ayasofya i Istanbul - fantastisk bygning, fantastisk by, fantastisk land!
 

DeletedUser3172

Guest
A_SS_OceanicFuture_Culture8.png



Kære Konger og Dronninger,


Så er det tid en lille ferie konkurrence mens solen står højt på himlen og vejret veksler mellem sol og regn!

Konkurrencen er ret simpel. Der er rigtig mange "rekreative" og sjove bygninger i spille f.eks forlystelsespark, fodboldbaner, svømmehal og også mange spændende bygninger fra mange lande som måske er et besøg værd

Men hvilken en af spillets bygninger ville I helst besøge denne sommer hvis I frit kunne vælge :) og hvorfor?


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier


Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 31. juli kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 august kl 20


Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 31/7 kl 23:59 deltager i udtrækningen.
Jeg ville være i Cape canaveral da det var et kæmpe skridt for menneskeheden at gå på månen
 

klyden

Nyt medlem
Jeg ville bare dumpe mit korpus ned i en ønskebrønd og sidde der og køle af med en drink med paraply i hånden. Og så bare håbe at den ville leve op til sit navn,,,
 

DeletedUser3173

Guest
A_SS_OceanicFuture_Culture8.png



Kære Konger og Dronninger,


Så er det tid en lille ferie konkurrence mens solen står højt på himlen og vejret veksler mellem sol og regn!

Konkurrencen er ret simpel. Der er rigtig mange "rekreative" og sjove bygninger i spille f.eks forlystelsespark, fodboldbaner, svømmehal og også mange spændende bygninger fra mange lande som måske er et besøg værd

Men hvilken en af spillets bygninger ville I helst besøge denne sommer hvis I frit kunne vælge :) og hvorfor?


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier


Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 31. juli kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 august kl 20


Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 31/7 kl 23:59 deltager i udtrækningen.
 

DeletedUser3174

Guest
Så ville jeg gerne besøge Julemandens værksted
Det kunne være mega cool at se hvordan han gør og at kunne fortælle om at jeg havde været der og i øvrigt finde ud af hvor det ligger
 

DeletedUser1622

Guest
En tur til fanbutikken for at hente trøjen til premier league starter. GO SPURS
 

DeletedUser2423

Guest
Hvorfor er den her strandet? Der skulle ifølge teksten trækkes præmier 1.august??
 
Top