Tidsalder konkurrence

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Ages.png


Kære Konger og Dronninger,


I anledningen af at sommeren er ankommet har vi lavet en lille konkurrence

Konkurrencen er simpel at deltage I - I skal bare svare på nedenstånde spørgsmål for at deltage i konkurrencen om de gode præmier


Hvilken tidsalder ville I helst leve i hvis I kunne rejse i tiden - og hvorfor?


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. juni kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 juni kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. juni kl 23:59 deltager i lodtrækningen.
 

DeletedUser2301

Guest
Jeg ville nok rejse tilbage til TM og prøve at forhindre så mange fejl som muligt, vi mennesker allerede har lavet.
 

DeletedUser2467

Guest
Rumalderen, det ville være spændende at se hvor langt udviklingen kommer, og det ville være fedt at rejse mellem stjernerne
 

Mr KingKim

Nyt medlem
Det ville være fantastisk at tage på et trip tilbage til tidligere tider - og blot opleve verdenen som den så ud - men da et enkelt svirp med en sommerfugls vinge jo kan forandre alting vil det også være så truende for hvordan verdenen ser ud i dag - på godt og ondt - så derfor vil jeg vælge at tage en tur til fremtiden - til en alder hvor energiudnyttelse er omkostningsfrit i forhold til ressourcerne på jorden og at det på den baggrund kan lade sig gøre at udforske rum og tid på et helt andet niveau - så fremtiden !
 

Grotha

Nyt medlem
Virtuel fremtid fordi det er begyndelsen til noget større og det er sjovt at være med til /deltage i.
 

Athena66

Medlem
Jeg vil vælge Rum... det at kunne rejse til andre planeter og /eller længere ud i rummet er vildt spændende
 

Decius

Medlem
Mars, det bliver spændende at følge koloniseringen (eller forsøget) af Mars.
koloniseringen af Mars bliver en kæmpe skridt, for mennesket og for vores mulighed for yderligere udforskning af solsystemet...og senere længere ud, ud i det interstellare rum, og videre endnu
 

Kong Alaric

Nyt medlem
Det ville være spændende at leve som højtstående person i Jernalderen (enten Romerriget eller Grækenland), da de var civiliserede riger i gammel tid. Dengang ændrede tingene sig ikke så hurtigt, og når der ikke fandtes så mange ting som i dag, var der heller ikke regler for så meget. En mere stille og rolig tilværelse med færre regler om alt muligt, er grunden til at jeg vælger Jernalderen
 

DeletedUser3041

Guest
Fremtiden så jeg kan slippe for det her corona møg......
 

KiTe

Nyt medlem
Fremtid, fortid, hvad med lige nu? Nej lige nu og her?
Kan jeg få byttet mine dia med bygningen: Alcatres, plz eller Fyrtårnet? Ja Fyrtårnet!
 

Hamlet1

Nyt medlem
Uff - har lavet alt for mange fejl i løbet af 1 år. Vil jeg tror at alle mine forkerte beslutninger og handlinger ved spillet vil blive formindsket til 75%. Ja, jeg vil starte og opbygge forsvar/angreb på et bedre niveau. Er utilfreds/sur når spilere som stå helt øverst på listen angriber /røver en lille spiler bare få mere point. Retfærdig? absolut nej. Kamp for at vinde - kamp ikke bare til at for mere point.
 
Jeg vil rejse til FREMTIDEN for at opleve livet til en tid, jeg ikke kommer til at se. Fortiden kan jeg jo heldigvis opleve gennem bøger, film og museer.
 

jamj1080

Nyt medlem
Jeg ville rejse tilbage i tiden og opleve hvordan man gjorde dengang og måske lære at man kan nøjes med mindre :) og ja så er det min fødselsdag i dag og dem ville jeg jo så kunne opleve forfra hi hi .
 
Top