Tidsalder konkurrence

Jepe

Nyt medlem
Rumalder Venus.
Håber vi der så har fået styr på vores udbytten af vores klode og endelig starter med at rette op på fortidens synder.
 

Bullertex

Nyt medlem
Tilbage i tiden til jern eller middelalderen, hvis man kunne medbringe og udnytte den viden, vi har i dag og dermed forbedre den historiske udvikling både miljømæssigt og menneskeligt
 

DeletedUser2298

Guest
Morgendagens tidsalder

det vil da være interessent at se, hvad morgendagen bringer af nye opfindelser og samfundsudviklingen.
 

DeletedUser2757

Guest
Hvis jeg sku leve i en anden tid end nutiden ville det nok være den progressive alder, industrialiseringen, være med til at sætte 'gang i hjulene', opfinde nye maskiner og måder at arbejde på. Alternativt tidlig middelalder, men KUN hvis Kirken IKKE havde samme magt som den havde "i virkeligheden". Europa VAR faktisk teknologisk set klar til at blive industrialiseret omkring år 14-1500 hvis det ikke lige havde været for Pesten og Kirken.... Tænk en gang hvis de to ting IKKE havde været der, så var Mars måske allerede koloniseret for hundrede år siden og vi har nu på vej ud af vores eget solsystem!? I så fald ville jeg leve NU :-D
 

Gardiens

Nyt medlem
rumalderen og finde et sted hvor man kan lave sin egen koloni ,og lave beder love og regler :) beder forskning i sygedomme og forskning inde for natur enagi osv osv :)
 

Whip1312

Nyt medlem
Helt klart i rumalderen. Jeg er totalt født 500 til 1000 år for tidligt. Ville elsker at flyve rundt i universet og møde andre racer og civilisationer. Ja jeg er en af de weirdos, der tror på at der er aliens. For tanken om at vi er totalt alene i hele det uendelig univers, er mere skræmene, end at tro at der er andre end os. Kunne også godt leve med, at det var en envejs tur. At jeg ikke kunne komme tilbage igen hvis jeg tog afsted. At bruge resten af mit liv på at flyve fra planet til planet og opleve alt hvad universet har at tilbyde ville være min vildeste drøm som gik i opfyldelse.
 

Eldune

Nyt medlem
Tilbage til sten eller jernalder. Med den viden vi har i dag, ville vi kunne rette på flere store fejl og samtidig udrette vidunderlige tingo_O
 

Jarljarl

Nyt medlem
Fremtiden, den højtudviklede periode inden det går galt med arktisvinter og global oversvømmelse.
 

DeletedUser2841

Guest
Jeg kunne nu godt tænke mig at leve i rumalderen Mars .. Se de fremskridt der er sket til den tid... og måske de har fundet er måde at forlænge vores levetid... de fremskridt i den elektroniske verden... jo ... send i bare mig ind i rumalderen ... Jeg er klar
 

DeletedUser2169

Guest
Jeg er lige kommet til AF, den virker sjov, dog er skibets rejser lidt langvarige, men en god TA.
 
Top