Version 1.40 diskussionen

DeletedUser12

Guest
Diskuter version 1.40 her:

Støtte
Du kan nu polere eller motivere en (næsten) tilfældig bygning i en anden spillers by ved blot at klikke på en knap under hans portræt i den sociale menu. Dette kræver ikke at du skal besøge vedkommendes by. "Støtte" knappen ligger der hvor angrib knappen lå tidligere og "Angrib" knappen er flyttet til en lille knap under knappen for storslåede bygninger til højre for portrættet.

Aid2.png



  • Støtte knappen motiverer eller polerer automatisk en bygning hos den pågældende spiller uden at besøge vedkommende.
  • Rækkefølge som "Støtte" knappen bruger til at udvælge hvad som motiveres eller poleres er meget simpel:
    1. Bygninger som "Kundskabens Alter" eller "Tiger hulen" hvor der udløses en ekstra gevinst ved motivering/polering motiveres først (med prioritet for den seneste tidsalder)
    2. Hvis der ikke er sådanne bygninger til rådighed eller hvis de alle er motiverede/polerede , vil en tilfældig bygning fra den seneste tidsalder blive motiveret/poleret.
  • Du kan også finde "støtte" knappen i begivenhedshistorikken. Hvis der er nogen som har støttet dig, kan du gengælde deres støtte øjeblikkelig.
  • Det er stadig muligt at besøge en anden spillers by og vælge hvilken bygning som skal motiveres eller poleres. Hvad vælger du ? Det er helt op til dig !


Andre ændringer og forbedringer
  • Måne ikonet bliver nu atter vist hvis varebygninger er inaktive
  • Registreringsformularen er blevet forbedret således at registreringsprocessen skulle blive lettere og mere forståelig.
  • Tutorial er blevet tilpasset for at sikre, at nye spillere ikke har problemer med at forstå de enkelte trin.
  • Pop op-vinduet til beboelsesbygninger er blevet tilpasset så det er mere i overensstemmelse med Pop op-vinduet til produktionsbygninger.
  • Nogle kamp hjælpetekster er blevet forbedret
  • Konstruktionsoplysningerne for de enkelte Storslåede bygninger i lageret er blevet forbedret.
  • By animationerne bliver automatisk slået fra hvis spillet opdager at en spiller er ved at løbe tør for grafik hukommelse.




Fejlrettelser

Grafiske fejlrettelser
  • Navne på visse sektorer i KvK blev vist forkert. Denne fejl er nu rettet
  • Det var muligt i visse situationer at have negative points i nabolagsbjælken. Denne fejl er nu rettet

Andre Fejlrettelser
  • Registreringsmails blev ikke sendt hvis spilleren havde fravalgt at modtage normale e-mails fra FoE. Dette er nu rettet.
  • Rettet en fejl hvor det til tider var muligt at flytte en helikopter til en position som allerede var optaget.
  • Rettet en fejl hvor missilartilleriet i nogle situationer ikke gav kamppoints.
  • MIRV kunne ikke ramme maximum 4 enheder. Dette er nu rettet.
  • En fejl når spillet kørte i baggrunden kunne medfører at spillet gik ned. Denne fejl er retttet.
 
Har både glædet mig OG været irriteret over det manglende "ledigheds-ikon" over Varebygningerne. Ville det ikke være muligt at tilføje det som en valgmulighed under Indstillinger? ( Ikonet med de 2 tandhjul nederst til venstre )
 

DeletedUser1313

Guest
Hjælp/Aid knappen er jo som at få en julegave før tid \o/ \o/ \o/ \o/

Nu har selv de dovne i div klaner ikke en undskyldning for ikke at motivere/polere...hehehe
 

DeletedUser1477

Guest
desværre har den nye tast lidt af en hældning til at polere mere end motivere, poleringen ville måske ikke være så galt, hvis det ikke var fordi den starter med 1x1 først. så har du mange så slet så mange som du kan
 

DeletedUser1313

Guest
desværre har den nye tast lidt af en hældning til at polere mere end motivere, poleringen ville måske ikke være så galt, hvis det ikke var fordi den starter med 1x1 først. så har du mange så slet så mange som du kan

Det er jo ikke så smart for mange (er selv ligeglad, har næsten ingen glædesbygninger), men lad os få knappen først, og så derefter komme med forslag om en list hvor man kan sætte hvad den skal lave først :)
 

DeletedUser543

Guest
Støtte knap = fedt fedt fedt.... jeg har selv være meget træt af at skulle ind i hvert spillers by for at mo/po - ja ok jeg har en gammel spand, men det tog for lang tid ( 5 sek for hvert load er lang tid, når man først skulle loade ind i en spillers by for så at loade tilbage til ens egen, for så at kunne loade videre til næste by ;) ) men nu har jeg mulighed for at give lidt igen. super tiltag !

hattemager
 

pngnoxy

Medlem
"•Hardware Acceleration er nu fast og kan ikke længere slås fra."
Uha... bliver altid noget nervøs når dette fænomen nævnes. Spillets ydeevne har for mig altid været den altoverskyggende problematik i et ellers fremragende spil.... Håber godt nok at det bliver bedre med dette, men frygter det værste...
 

DeletedUser12

Guest
Det har kørt på EN serverne i nogen dage og kun forholdvis få har bemærket det. Derfor er det blevet besluttet at slå muligheden fra på alle markeder, da det må være et tegn på at det nu kører så godt at brugerne ikke kan mærke forskel længere. Skulle det vise sig at være en stor katastrofe imod forventning, så er der mulighed for at slå det til igen. Det eer dog ikke en beslutning vi kan tage fra det danske team.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Støtte knappen behandler HoF som enhver anden bygning og den vil derfor blive motiveret afhængig af tidsalder på samme måde som huse og produktionsbygninger.
 
Støtte knappen behandler HoF som enhver anden bygning og den vil derfor blive motiveret afhængig af tidsalder på samme måde som huse og produktionsbygninger.
- det var jeg bange for, jeg kan ikke se, hvorfor HoF og Altret ikke bliver prioriteret uanset hvilken tidsalder de er fra, der er jo mange som er steget adskillige aldre efter de har fået bygningerne, og det er ikke alle som har haft mulighed for opgradering af dem.
-
det er jo 2 af de vigtigste bygninger (HoF for KvK) og (Alter for forskning/SB).
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Altre bliver prioriteret

Det bygninger som bliver prioriteret er dem hvor motivering/polering udløser en ekstra funktion

Altre giver normalt mønt men motivering udløser fp og derfor bliver de prioriteret på samme måde som Oasen og tigerhulen som også har ekstra funktionalitet tilknyttet. Hall Of Fame fungere som alle andre bygninger hvor motivering fordobler den eksisterende belønning
 

DeletedUser1521

Guest
hvis i vil have alle folk skal kunne spille dette spil så bliver i nød til at gøre så man kan deaktiverer hardware aceleratoren
 

DeletedUser1261

Guest
hvis i vil have alle folk skal kunne spille dette spil så bliver i nød til at gøre så man kan deaktiverer hardware aceleratoren

kan du gøre i indstillingerne troede jeg, men kan se det er fjernet også :mad:

Højreclik og settings, der er noget der hedder hardwareacc.
 
Senest redigeret af en moderator:

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Hej Allesammen

Det har desværre ikke været muligt at aktivere "støtte" knappen på alle serverne idag. Dette skyldes at man af performancemæssige årsager ønsker at aktivere en server af gangen med efterfølgende test. Dette betyder desværre at "støtte" funktionen ikke når at blive aktiveret på de danske servere idag, men vi håber på at dette vil ske i løbet af i morgen.

Vi beklager forsinkelsen og håber på jeres forståelse
 

Orca

Medlem
Med hensyn til HoF'en så synes jeg det er helt fint at den ikke er algoritmisk prioriteret. Jeg mener at lige præcis den bygning er et klan-anliggende, da andre jo ikke har en interesse i at støtte andre klaners fremgang :)
 

DeletedUser903

Guest
hvis i vil have alle folk skal kunne spille dette spil så bliver i nød til at gøre så man kan deaktiverer hardware aceleratoren


det har man kunnet men lang tid siden det er blevet meldt ud at det blev fjernet hvis der ikke var nogen der havde problemer med det, så det skulle du have sagt dengang
 
Top