Vinterbegivenhed 2013

DeletedUser

Guest
winterlogo_2013.png

Kære konger og dronninger.

Du vil få en "Frosty" velkomst, når du træder ind i din by denne weekend. På søndag d. 1 december vil Frosty the Snowman lave et tilbagevendende besøg til dit imperium, og vil bringe nye opgaver og missioner for vintersæsonen med sig.

Hver dag i december bringer en ny udfordring, som du kan fuldføre i bytte for en del af vores sæsonbestemte valuta - Vinter Stjerner! Til trods for hvor lækre de ser ud, er det en god ide at holde på dem, fordi du kan bruge Stjerner til at åbne gaver i vores vinter-vindue.

winter_window_small.png

Hver dag bringer et nyt sæt af gaver, der indeholder lækkerier såsom forge point, byggeplaner, enheder og bygninger ... og der er også en speciel præmie hver dag, som vises i øverste højre hjørne af vinduet, og som kan findes i en af gaverne ... præmien kan være ekstra stjerner, en bygning fra tidligere begivenheder, eller endda en helt ny vinter bonus bygning!

Hver dag vil du have 24 timer til at åbne gaver fra en udvælgelse. Du vil se gaverne - alle åbne - som du er nødt til at blande for at komme i gang. Efter blandingen vil hver gave du åbner koste 10 stjerner. Når nedtællingen løber ud, vil gaverne nulstille og en ny særlig præmie tager den forriges plads, så sørg for, at du ikke går glip af den, og få din gave før den forsvinder! Hvis du tilfældigvis går glip af en særlig vinter bonus bygning, som du simpelthen er nødt til at have, så kan den købes den næste dag for diamanter.

Specielle felter

Ud over de regelmæssige gaver, er der også en chance for, at du kan snuble over et særligt belønningsfelt, når du åbner en gave. Disse er:

Bland Alle
shuffle_all.png
Gaverne nulstilles og skal blandes igen. Desuden får du 10 stjerner, når du trykker på startknappen.
Dobbelt Udbetaling
special_double.png
Den næste belønning fordobles ... bygninger bliver endda givet ud to gange!
Vis 2
special_show.png
Indholdet af to uåbnede gaver bliver afsløret (men ikke taget).

<tbody>

</tbody>

Nye unikke bygninger og avatarer

To nye festlige avatarer er mulige at blive fundet i dette års vinterbegivenhed, og vi har fået otte nye vinter bygninger til rådighed at blive indsamle hele december, samt begyndelsen af ​​januar ... plus, hvis du når til slutningen af opgavelinjen, har du chancen for at opgradere en af ​​vores tidligere begivenhed bonus-bygninger til noget nyt og forbedret!


VinterportSnekugle
gate.png
snowglobe.png
HøjtidstræVintermarked
tree.png
market.png
BjælkehytteVestvendt Portstatue
logcabin.png
gate_e.png
RensdyrgræsgangØstvendt Portstatue
reindeer.png
gate_w.png

<tbody>

</tbody>


Dette års bonus bygninger ser flotte ud på egen hånd, men de er også designet til at arbejde med hinanden. For eksempel kan du arrangere hver af port delene til at danne et større, mere imponerende monument:

gate_set.png

Vinterbegivenheden slutter d. 2 januar 2014.

Vi håber du nyder begivenheden, og vi ønsker dig alt det bedste for vinteren og det kommende nye år.


Med venlig hilsen

Forge of Empires Teamet.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser655

Guest
Er der ikke også en nord- og sydvendt portstatue? Synes jeg da at jeg så på beta serveren ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ser iøvrigt ikke ud til at "Vis 2" viser 4 når man får en "Dobbelt Udbetaling" - stjerne fordobles dog :)
 

DeletedUser

Guest
Er der ikke også en nord- og sydvendt portstatue? Synes jeg da at jeg så på beta serveren ;)

Nej, det er der ikke noget der hedder. ;)

Det ser iøvrigt ikke ud til at "Vis 2" viser 4 når man får en "Dobbelt Udbetaling" - stjerne fordobles dog :)

Dobbelt Udbetaling er på selve belønningen/præmien, så den virker ikke på de øvrige specielle felter.
 

DeletedUser542

Guest
Hejsa

Jeg kan ikke se frosty endnu? Er det en fejl eller kommer han først senere?

/fs.
 

DeletedUser1061

Guest
Får man kun en opgave til at løse dagligt? eller kan man få flere opgaver?
 

DeletedUser737

Guest
Hvis der kommer "uløselige opgaver" som f.eks. at sende spejderen af sted og der ikke er flere steder at sende ham hen, hvad sker der så ?
 

DeletedUser

Guest
Jeg fik først "Dobbelt Udbetaling" og så "Vis 2". Nu har jeg 8 stjerner tilbage. Så jeg kan ikke åbne flere. Vil det så sige, at jeg ingen gave får i dag?
 

DeletedUser

Guest
Det korte svar - Ja.

Alternativt kan du vælge at købe stjerner for diamanter, men dagens special er ærligt talt ikke det værd :)
 

DeletedUser

Guest
Dobbelt udbetaling.. i tekstboxen står der "fordobler udbetalingen af din næste gave i dag" har jo ikke flere stjerner.. er det en tekstfejl? håber at der menes fordobler udbetalingen af næste gave" så jeg også får dobbelt i morgen når jeg får stjerner til næste gave i questen, ellers er det da en sandhed med modifikationer at kalde det for et "særligt BELØNNINGS felt..
Mvh.
Medicus
 

DeletedUser655

Guest
Desværre, gavekortet bliver nulstillet med nye gaver i morgen.
 

DeletedUser

Guest
Dobbelt udbetaling.. i tekstboxen står der "fordobler udbetalingen af din næste gave i dag" har jo ikke flere stjerner.. er det en tekstfejl? håber at der menes fordobler udbetalingen af næste gave" så jeg også får dobbelt i morgen når jeg får stjerner til næste gave i questen, ellers er det da en sandhed med modifikationer at kalde det for et "særligt BELØNNINGS felt..
Mvh.
Medicus

Nix - det er bare sur numse :) Det er jo et lotteri trods alt!!
 

DeletedUser1100

Guest
Det lidt skuffende lotteri, :confused: , efter min mening, have håbet det var lidt som lykke hjulet, en post statue fra Bronzealderen, hvad skal man med den, smide den ud ? hvor konger & dronninger hen plus diamant bygninger :rolleyes:
 

Dragonlady

Nyt medlem
Det lidt skuffende lotteri, :confused: , efter min mening, have håbet det var lidt som lykke hjulet, en post statue fra Bronzealderen, hvad skal man med den, smide den ud ? hvor konger & dronninger hen plus diamant bygninger :rolleyes:

Ja det undrede også mig at statuen ikke fulgte min tidsalder (PÆ) lige som den plejer men måske er det en fejl :confused:
 

DeletedUser12

Guest
Vinterporten og portstatuerne står også i beta til at være bronzealder bygninger. Jeg undersøger lige om dette er en fejl eller meningen. Alle andre skulle så vidt jeg har set følge jeres tidsalder. Hovedpræmien skifter hver dag. Måske nogen dage har præmier som I vil syntes bedre om end andre. Fx var i går en bjælkehytte og i dag en pakke på 250 diamanter. I morgen er det noget helt tredje.
 
Top