Vinterbegivenhed 2013

DeletedUser655

Guest
Kan vi ikke hurtigt blive enige om at opgaver hvor der skal sendes en mail bør afskaffes? :)

Jeg kan ikke se det tjener noget formål at man skal modtage mails hvor der ikke står andet end "venlig besked". Nogen gør måske noget ud af det, men gætter på de fleste bare sender noget kort sludder :)
 

DeletedUser1100

Guest
Kan kun sige HØRT :)
@Skolehaven jeg håber også du får ret, det ville hjælpe lidt og så håber vi på gode gaver
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja det undrede også mig at statuen ikke fulgte min tidsalder (PÆ) lige som den plejer men måske er det en fejl :confused:

Var der ikke en in-game besked igår med at bronzealder statuen skulle rettes til den tidsalder man var i da man fik gevinsten/ opgaven?!
Dette vil jo iøvrigt være i overenstemmelse med de events der tidligere har været - og der har vist været det samme problem med bronzealder dekorationer :)

Desværre er disse jo også røget igennem fra beta - der er en del i kog lige pt, og det kræver jo at der er nogen der vinder den pågældende ting, samt laver en post.
 

DeletedUser655

Guest
Jo, Theoden, men beskeden ingame er oprettet efter der blev snakket om den her :)
 

DeletedUser1169

Guest
Jeg synes ikke det er ok at opgaverne koster diamanter. Det betyder jo i praksis at man ikke bliver udelukket fra at løse opgaver for snemanden efter 3/12 (igår) da opgaven kun kan løses med diamanter. Det er imo en ommer :(
 

DeletedUser12

Guest
Du kan også købe forgepoint for guldmønter, så diamanter er ikke tvang. Du skal blot klikke på plusset ved FP baren, så har du 3 muligheder for at købe FP. Den første betaler du med mønter (1 af gangen), Den næste med Diamanter (1 af gangen) og den sidste også med diamanter (fylder baren op(til det maks der er på 10)
 

DeletedUser1169

Guest
Det ved jeg godt, men det der ikke det jeg henviser til. For at løse opgaven fra 3/12 skal man plante (bygge) en Cypres og den koster 80 diamanter, har man ikke eller vil/kan man ikke købe diamanter er man låst ved denne opgave og kan ikke komme videre .... Ikke ok.

Ved Haloween opgaverne var der mig bekendt ikke diamant "tvang" så hvorfor denne gang ?
 

DeletedUser1100

Guest
@Tjalfe Finurt, du kan også bare plante 10 træ´er, eller 3 træklynge, og der er andre mulige hedder du skal bare lave en af dem :)
 

DeletedUser12

Guest
Korrekt Micker. der står eller imellem, så hvis man ikke ønsker at give diamanter, så er der andre muligheder ;)
 

DeletedUser787

Guest
hvorfor får jeg ingen stjerner når jeg køber diamanter
 

DeletedUser12

Guest
et kan jeg desværre ikke svare på. Venligst opret en supportanmodning i spillet ved at højreklikke inde i spillet og vælge support. Emnet sættes til premium. Du bør du sikre dig at de ikke er kommet ved at genindlæse spillet.
 

DeletedUser655

Guest
BUrde vi ikke få noget information om hvor mange stjerner man får? :)
 

DeletedUser655

Guest
Okay, lidt feedback.

"Bland" er den mest irriterende ting der findes blandt pakkerne. Det havde været bedre hvis man skulle betale x stjerner for at blande når man ville.
Oplevede i nat at have 5 uåbne pakker tilbage. 1 var 50 stjerner, 1 var højhus, 1 var bp, 1 var bland - kan ikke huske den sidste.

Rammer selvfølgelig bland :( Det var lidt skuffende.
 

DeletedUser

Guest
Men "Bland Alle" giver dig jo 10 stjerner igen, og så bliver gaverne nulstillet. Så i stedet for ikke at have uåbnede pakker tilbage, burde du kunne se alle pakkerne som uåbnede igen?
 

DeletedUser1100

Guest
Ja syntes nu også godt om bland igen, har fået den 3 gange idag, også de 50 stjerner 3x så jeg glad for den idag :D
 

DeletedUser655

Guest
Men "Bland Alle" giver dig jo 10 stjerner igen, og så bliver gaverne nulstillet. Så i stedet for ikke at have uåbnede pakker tilbage, burde du kunne se alle pakkerne som uåbnede igen?

Selvfølgelig, men nu havde jeg jo kun de "gode" tilbage som uåbnet - så er det lidt surt at se det blive genopfrisket, når man kører på de sidste stjerner :)
 

DeletedUser543

Guest
jeg kan sagten se hvad Zunny siger, jeg har tænk det samme, men det er ikke sket for mig endnu, da jeg venter med at bruge stjerne til de "gode" særgaver kommer ;P
 

DeletedUser395

Guest
De her opgaver stinker, jeg har siddet fast på den om at overtage en sektor uden kamp nu i flere dage, hvor skal jeg finde de ressourcer til at overtage de sektorer jeg har til rådighed. Vil spillet have jeg hiver mine nye bygninger ned, for at få plads til bygninger jeg ikke har brug for til andet, og så producere ting der vil tage uger for at producere.
 
Top