Vinterbegivenhed 2013

DeletedUser

Guest
Sådan en opgave er der næsten altid i de særlige begivenheder... Hvis ikke hver gang..?? ;)
Du må bare klø på, og oprette nogle handler - evt. tag en snak med dine naboer, venner og/eller klanfæller, så du kan få samlet de varer du behøver.

I øvrigt står der ingen steder, at opgaverne skal være så nemme, at samtlige spillere har mulighed for at spille sig igennem de særlige begivenheder. For mit eget vedkommende fik jeg ikke nok æg under påskebegivenheden til at løse samtlige opgaver :( Og jeg var formentlig ikke den eneste...

Held og lykke, og husk, at de løber frem til 2. januar, så mon ikke du når det..?? :)

Mvh
Banditten :cool:
 

DeletedUser395

Guest
Nu er det ordnet, der var en flink gut der lige lavede nogle handler.
 

DeletedUser629

Guest
spørgsmål er gået kold,skal infiltrere 2 sektore,er det med kriger eller hvad???
 

DeletedUser12

Guest
Infiltrer er den lille knap nederst ved siden af forhandl. De ligger i samme vindue som du trykker angrib ved. Den bruges til at fjerne et helbredspoint fra enhederne i den sektor.
 

DeletedUser1061

Guest
Vil der også være en ny præmie at vinde i morgen den 02/01/2014? eller er i dag den sidste dag hvor der man vindes noget?
 

DeletedUser542

Guest
Hejsa

Min søn løste alle vinteropgaver på Arvahal serveren, burde han ikke have fået en lille konfekture som præmie for dette? Vi andre kunne jo opgradere vores lille konfekture til en stor. Der er da normalvis en belønning for at gennemføre alle opgaver.

/fs.
 

DeletedUser12

Guest
Belønningen var at han kunne vinde en lille de sidste 2 dage, og hvis han gjorde det, så kunne denne opgraderes til en stor.
 
Top