WIKI

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Her kan I komme med indlæg hvis I har ideer til nyt eller udvidet indhold til vores wiki
 

DeletedUser623

Guest
Savner info om spejders rejsertider på eget kontinent, kunne evt. smides på wiki, eller endnu bedre! når man markere den kiggert man skal klikke på for at sende spejder.
 

DeletedUser623

Guest
Desuden er jeg jeg lidt ked af alle de her reklame spots der er på wiki, som både for siden til at kører langsomt, men mere det at de for indhold til at rykke op og ned imens man sidder og læser. Nu ved jeg godt at disse reklame spots sikkert er en betingelse for at holde omkostninger nede på wiki, men kunne de så ikke placeres så de ikke genere i forhold til det indhold man reelt er der inde for.
 

DeletedUser2122

Guest
Desuden er jeg jeg lidt ked af alle de her reklame spots der er på wiki, som både for siden til at kører langsomt, men mere det at de for indhold til at rykke op og ned imens man sidder og læser. Nu ved jeg godt at disse reklame spots sikkert er en betingelse for at holde omkostninger nede på wiki, men kunne de så ikke placeres så de ikke genere i forhold til det indhold man reelt er der inde for.

hvis du følger linket . : https://dk.wiki.forgeofempires.com/ kommer du til Inno Games officielle wiki side . den er uden reklamer
 

Athena66

Medlem
Synes der mangler en knap forneden (mest på de lange sider) hvor man kan trykke og så komme til toppen.
 

DeletedUser2065

Guest
Så hvorfor ikke tilføje muligheden for at højreklikke på noget i spillet (browser) og så kunne vælge at læse mere på wikien? Når man nu alligevel har alt det andet plader stående, det er vel egentlig kun support som bliver brugt? Fanside på Facebook og Blog kan jeg ikke se den store ide i, men det må andre lige fortælle mig om de bruger.
 

Lizif

Aktivt medlem
I Elvenar havde forum´s forside link til wiki siden, var det ikke en ide at lave det her også, det kan vel sætte ind oppe for oven ved siden af de andre links omkring spillet.
 

DeletedUser2122

Guest
Forslaget om link til wiki sender jeg videre til Spiludviklerne.
Mvh.
Fugazi.
 

Lizif

Aktivt medlem
Forslaget om link til wiki sender jeg videre til Spiludviklerne.
Mvh.
Fugazi.

Standard svar eller?

Jeg kan tage fejl, men tror ikke at spiludviklerne har noget med forum at gøre, tror de har nok at se til :)
og min formodning kommer af at de forskellige landes forum ikke er ens sat op, og derved sikkert en afdeling for sig selv, der ikke har noget med spiludviklerne at gøre direkte.
 

DeletedUser2122

Guest
Standard svar eller?

Jeg kan tage fejl, men tror ikke at spiludviklerne har noget med forum at gøre, tror de har nok at se til :)
og min formodning kommer af at de forskellige landes forum ikke er ens sat op, og derved sikkert en afdeling for sig selv, der ikke har noget med spiludviklerne at gøre direkte.

Hej Lizif.

Nej det var ikke et standardsvar. Men valgte den løsning da der var flere spørgsmål, fra forskellige spillere, der kunne besvares i en tråd.

Spiludviklere har intet med forum at gøre. det er helt korrekt. Derfor at jeg jo netop sender de ting videre til rette vedkommende, der hvor løsningen skal findes.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser1034

Guest
Fugazi svarer nok som han gør, fordi "de" er igang med at få "ensrettet" sproget, "af hensyn til spillets afvikling", som Fugazi forklarer et sted. Således at nogle ord dækker over flere betydninger. Her altså "Spiludviklerne", der fremover osse betyder "rette vedkommende, der hvor løsningen skal findes". Så bliver det osse meget lettere for alle at navigere i spillet!
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
I dette tilfælde har Fugazi nu ret, da vores udviklere skal lave en særlig omdirigering til WIKI og det ikke bare er en normal link som skal laves.
 

DeletedUser2122

Guest
I hvilke tilfælde har Fugazi ikke ret?

Hej Bloody Angelskin.

Jeg har ikke altid ret , jeg er kun et menneske og kan også fejle. Jeg forsøger at svare så hurtigt jeg kan , og så rigtigt jeg kan. Søger naturligvis hjælp hos teamet, der arbejder med andre issues i spillet. Dette for at minimere fejl. Jeg har dog haft indlæg jeg har måttet rette, og har naturligvis i de tråde gjort opmærksom på min fejl .

Mvh.
Fugazi.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Husk venligst at der skal holdes en sober og høflig tone overfor alle på forum. Også moderatorer!

Se forum reglerne hvis der er nogen der er i tvivl
 

DeletedUser1517

Guest
Sad i går og navigerede lidt rundt på wiki for at finde 'Folkets Talerstol'. Det lykkedes ikke, muligvis grundet manglende tålmodighed eller teknisk flair, hvad ved jeg(?)
 
Top