Seneste indhold af FrankieDK

  1. De nye bygning på byen

    Når man kører musen hen over Den nye Klan Ekspeditions båd, står der "Klik her for at gå til Klanslagmarkerne." Hilsen Frankie
  2. KS - Ændring af pris på varer

    Priserne ændrer sig ikke, til gengæld er det forskelligt hvilke varer de koster, men ikke antallet. Varerne som bygningerne koster, er så baseret på hvad tidsalder medlemmerne var i da KS runden startede, der skulle ikke kunne komme varer på bygningerne, som ikke har medlemmer i den tidsalder...
  3. Beskeder blinker ikke når ny besked modtages

    8 dage har det nu stået på, det må godt nok være et stort problem at få beskedindikatoren til at blinke. For mig er det et stort problem det STADIG ikke er fixet.
  4. Slapt....

    Hej Inno, hvad er den nu af, kan i ikke engang bruge tiden på at ville tjene diamanter, har i virkelig så lidt tid at i ikke kan skrive Energidrikke, i stedet for begivenhedsvaluta???? Det er godt nok slapt folkens.... I kan godt skifte billedet, men ikke teksten.... Skuffet Frank
  5. Fp i SB

    Selvfølgelig kan du få bygningen slettet fra din liste, men det er den DYRE metode, nemlig at færdiggøre bygningens niveau. Så må du selv vælge hvor vigtigt det er for dig at få slettet bygningen fra din liste.
  6. Fjern jeres reklame eller få den til at virke

    Nu har jeg fået jeres Op til 35 ingredienser 10 gange, og trykker man på den stopper FoE med at virke, til gengæld kommer den HVER ENESTE gang jeg Genopfrisker spillet, hopper i Handel, KE, anden by, eller i den stil... Fix den eller fjern den, den må gerne vises een gang, men den skal ikke...
  7. Beskeder - Ekstrem tilfælde af linieskiftfejl

    Hej, dette er en sær fejl, har ikke set den før og tror ikke det kommer til at ske synderlig ofte, ikke mindre er det temmelig irriterende. Kopier nedenstående tekst ind i en ny besked, og tilføj mere tekst efterfølgende, hver gang man trykker på et bogstav flyter den "i" fra 1. til 2. linie...
  8. Kan ikke copy/paste eller bruge Ctrl + A i HTML5 ?

    DET skal i ikke forvente der sker noget af. Besked skrivning systemet er MULTIDEFEKT, prøv at stå midt på en linie og tryk Home eller End, så markeres teksten, og opdager man, eller lige husker fejlen, og bare begynder at skrive, ja så er teksten bare væk. Jeg har slet ikke tal på hvor mange...
  9. 2018 FoE Pokalturneringen

    Jeg har så valgt at boykotte spillet, da jeg i går brændte alle mine drikke af på spillerpalæer, da opdateringen jo ikke skulle komme på de daglige. JEG har så valgt at slette min Tholos på alle 4 byer, og overvejer om jeg gider bruge mere til på FoE.... Jeg spiller BETA for at være...
  10. Forbedringsforslag af KÆMPE betydning for samtlige spillere!

    LG, den er i test på Beta, men tror der er en bid vej endnu... Men det er på vej... og har været det knap et par måneder, så vidt jeg lige husker. Hvis du vil have indflydelse, så skulle du melde dig til på beta og prøve det af, og indrapportere fejl og mangler.
  11. Ligatabellen?

    Hvad går der lige galt med Ligatabellen, det er det samme på alle 4 DK servere. Hvordan kan der IKKE være nogen i Bronze kategorien?
  12. 2018 FoE Pokalturneringen

    POKALTURNERING, Hvornår kan vi så vinde pokaler? Det hedder altså FODBOLDTURNERING eller LÆSKEDRIKTURNERING.
  13. Forårsbegivenheden 2017

    Mit umiddelbare spørgsmål er så: Hvorfor? Hvad kan årsagen være til at i skal vælge hvad vi kan bruge det på? Hvis jeg bruger det på en bygning jeg kan stille op for mønter og forsyninger, er det måske unødvendigt, men i må da være glade for en der vil brænde et kit af på det. Rent faktisk...
  14. Forårsbegivenheden 2017

    Så mangler vi bare de almindelige bygninger, og specielt Militærbygningerne, også kan lægges på lager.
  15. Konkurrence - 7 dages gavefest!

    Spillernavn: FrankieDK Præmie som I gerne vil vinde: 5 uhæftede enheder fra min tidsalder Verden som I ønsker præmien på hvis I skulle være heldig at vinde: Cirgard
Top