Søgeresultater

  1. Forslag

    Kunne det laves så man kunne gendanne beskederne hvis man får slettet alle beskederne i Social ved en fejl
  2. Ønske

    Ønske rød farve på knappen forhandle og grøn på angreb
  3. Læg bygning på lager

    Findes der en liste over hvad man taber når man bruger Læg bygning på lager slyngelstue taber sine oplåste diamant pladser gal videnskabsmands laboratorium taber man brugte renoveringssæt
  4. Spørgsmål om KE

    Når man skifter ridsalder kan man jo vinde de ting fra den nye tidsalder Man skal skifte tidsalder inden KE starter eller er det når man tager første møde som måske først er kl 09 ?
  5. Hvor tit rettes fejl i spillet ?

    Her er et par fejl som er ret trælse I KE der skydes ikke først på slynglerne det er bare en af flere som jeg kunne have filmet nu er det jo ikke Beta så er vel ikke os der skal finde de fejl selv om jeg skriver mange fejl til support. Crash flere gange dagligt i KE
  6. Advarsel i KE

    Er du i AF skulle du måske vente med at gå i OF Hvis du spiller KE og forhandler level 4 det kræver nemlig diamanter fordi du ikke kan lave Orikalkum før du har forsket den nye Terminal med ubåden der er et pænt stykke til den er forsket i OF kræver mange vare fp osv. er ikke rimeligt det er...
  7. ADVARSEL VED BRUG AF DIAMANTER

    Hej alle Jeg synes i skal vide hvis i bruger diamanter på at hele nogen af tropper i KE og de ændres til kun slyngler i vil ikke få diamanter retur jeg fik at vide jeg kunne få tabte tropper retur hvis jeg kunne sige hvilke jeg havde tabt Jeg havde taget billed af min kamp nr. 2 i KE som...
  8. Forslag til støt

    Tryk på øverste støt Hold musknap inde nede og kør ned som når man høster huse.
  9. Døgn polering ?

  10. Spillet kan jo ikke spilles

    I aftes var jeg på sidelinjen kl.20 jeg så på div. kvk kort men dog meget svært bare at skifte mellem dem folk klager om hvor dårligt spillet køre fra kl,20 og en times tid frem hvilket jeg også kam bekræfte jeg skulle høste min by kl 20,45 suk suk suk de gentagelses opgaver var 15-20 sek. om...
  11. Støt i App

    Ret fedt der er kommet en lille støt knap i App´en kunne det ikke laves så man ikke kan trykke støt lige som der er med æg når der ikke er noget at give støt det giver 20 mønt men ingen BP jo så de er noget spild de støt.
  12. Ønskes jule fred

    Som det er i Grepolis kunne det laves her ? det ville være super her er det som det er i Grepolis Julefred Det er snart ved at være jul. Vi ved godt at mange ikke er hjemme i julen, så derfor bliver der julefred fra d. 24/12 kl 18:00 til 26/12 kl 23:00 være fred. Her vil der ikke kunne...
Top