Søgeresultater

  1. miSc

    "støt-alt-knap"

    Opdatering! Forslaget er nu videresendt til design holdet. Der er stadig god opbakning, så lad os krydse fingre og tæer. ;)
  2. miSc

    "støt-alt-knap"

    Nix det er en separat konto, og spillekonto+forum er linket.
  3. miSc

    "støt-alt-knap"

    Jeg har delt et link til forummet, du kan bare oprette en konto og give din mening til kende :)
  4. miSc

    "støt-alt-knap"

    Så er der håb forude ;) Er du på BETA serveren, må du meget gerne gå ind i forummet på Beta. Vi har i øjeblikket en afstemning, samt debat kørende angående støtte funktionen. Forslaget går ud på at vi får 1 eller 2 støtte knapper i stedet, så man kun skal trykke EN knap for at støtte ALLE...
  5. miSc

    Startdato

    Den med mailen var en god ide, jeg tjekkede lige og fandt min. "10-09-2012" små 6 år siden.. o.O
  6. miSc

    Officiel udtalelse vedrørende Forge of Empires og Flash

    Vi har i noget tid haft html5 på Beta, og alle beta testere er i fuldt flor med at teste samt rapportere tilbage. Det er ret omfattende at konvertere et spil af denne størrelse til html5, så du er nød til at væbne dig med tålmodighed. Hellere at det tager sin tid og at de leverer et ordentligt...
  7. miSc

    STARWARS `?

    Hej hej allesammen! Min kone vil gerne se Starwars med mig, men det er 10 år siden eller mere at jeg så en sidst. Jeg kan personligt ikke huske hvilke eller hvor mange der er i alt, ELLER hvor man skal starte. SÅ nu spørger jeg jer, hvor skal man starte? Nogle "nørder" der kan hjælpe lidt...
  8. miSc

    Login problemer

    Det er reklame domæner "taboola" laver brugerbaserede annonceringer, efter aftale med innogames. De indlæses samtidig med FOE for at læse din trafik, og rette specifik data / reklame til dig. Tidskrævende.. og nogle gange går de i stå eller i loop - derved lange loading tider. Bare indsæt...
  9. miSc

    For mange Questline / Events opgaver..

    Penge.. Det handler om at få folk til at bruge/købe diamanter. Flere events betyder at folk bruger flere diamanter, og dermed stiger indkomsten. ;)
  10. miSc

    Problemer med indlæsning.

    Imellem tiden kan jeg varmt anbefale at gå ind i indstillinger, hvis du kan kommer derind.. Fjern flueben i alt der har med animationer at gøre. Gem og genindlæs. Det virkede for mig. Har kun haft problemer de sidste 2 dage. Intet galt på engelske, tyske og beta.
  11. miSc

    Version 1.82

    Hej tak for det. "møder" / encounters. Altså hvor mange kampe de har taget i modsætning til varer forhandlinger, eller hvordan?
  12. miSc

    Version 1.61

    Det ER netop blevet testet på Beta, og ligeledes væltede det ind med klager. Op til 40 sider med klager, og det gløder stadigvæk. Alligevel valgte de at ignorere BETA folket og smide det på LIVE serverne. Helt absurd..
  13. miSc

    Nye naboer

    Der er intet "fejt" i at fjerne sit forsvar, hvis man bliver banket af top spillere. Det er tilgengæld "fejt" at afpresse de små til at sætte forsvar, for ellers..... plyndes de og taber alligevel? ;) Førhen var FOE mere handlesorienteret, og siden blev kvk introduceret. Krigsspil eller ej, så...
  14. miSc

    Mangler en sektor / provins...

    Tak, det er hermed gjort. ;)
  15. miSc

    Mangler en sektor / provins...

    Hej FOE og spillere. Jeg er stødt på et lille problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med. (CIRGARD) Da jeg tog færgen over til det nye land, troede jeg alt var iorden. Dog kan jeg se på verdenskortet at jeg mangler en sektor i det gamle land, nærmere bestemt "Grand Cap eller Grand Gap". Lidt...
  16. miSc

    Version 1.06 diskussion

    Lyder godt! :) PS. Linket til at læse mere om opdatering 1.06, virker ikke på hovedsiden. Jeg brugte linket inden i spillet fra nyhederne. -miSc
  17. miSc

    Gættelegen

    Det er da meget nemt, spørger bare en synsk person som tager 1500 kr for at gætte. Hun sagde... 502 Mon jeg kan få mine penge tilbage, hvis det er er forket? o.O
  18. miSc

    Spam ???

    Modtaget. Tak ;)
  19. miSc

    Spam ???

    Hejsa.. Jeg har modtaget op til flere "spam" beskeder min indbakke i spillet, fra forskellige bruger. Beskederne er reklamer fra andre online spil, og komme på alle 3 verdner. Jeg sletter dem med samme, men hvad kan vi ellers stille op? Skal jeg anmelde det til support eller hvad...
  20. miSc

    Lotteri

    8. Galge
Top