Søgeresultater

  1. Upræcis opgavebeskrivelse i jubilæumsbegivenheden

    Måske skulle man lige have præciseret i denne opgave, at det handler om at gennemføre 6 møder i klanekspeditionen VED KAMP! Lidt ærgerligt at forhandle derudaf på KE for så at opdage at opgave-barren ikke har rykket sig en tøddel, og så skulle vente 6 timer på at få 6 nye forsøg i KE........
  2. Spillet kan pludselig ikke indlæses i Chrome browser...

    ... - eller er det bare mig..?
  3. Serverproblemer?

    Har der været nogen serverproblemer el. lign. i dag? Jeg synes intet har fungeret i spillet her til aften? Eller det bare mig...?
  4. Klik og træk for at opsamle produktioner

    Er det kun mig der på pc / Chrome-browser oplever at funktionen "klik og træk musen henover produktioner for at opsamle" tit og ofte holder op med at fungere, og man i stedet trækker skærmbilledet...? Efter refresh af side fungerer det så nogen tid igen...
  5. Varer fra Arktisk havn / Oceanisk terminal

    Jeg har undret mig lidt over, hvordan det egentlig kan være, at varer fra Arktisk havn og Oceanisk terminal ikke tæller som "varer", i de opgaver som går ud på at skaffe X antal "varer" ?
  6. Endeløst lyd-loop af bevægende enhed under kamp....... IGEN..!!

    Nu kan jeg ikke huske, om det er 3. eller 4. gang at dette problem dukker op igen efter en opdatering - men kan vi for søren da ikke snart få dette problem begravet - for good..??!! Hvor er det dog irriterende - og uforståeligt - at dette problem bliver ved med at dukke op igen og igen..??
  7. C.R.A.B.-Mecha / kamplandskab

    Den oceaniske enhed C.R.A.B.-Mecha skulle få forsvarsbonus "på skansen" - men der er ligesom ingen skanser i det oceaniske kamplandskab? Er det mig der er helt væk her, eller hvad er idéen?
  8. Opsamlings-ikon til Arktisk Havn

    Ville det ikke være logisk, hvis "klar til opsamling"-ikonet (den gule kasse) blev vist i venstre side af skærmen, når Arktisk Havn har varer klar til opsamling - ligesom med alle andre produktions-/varebygninger? Og tilsvarende halvmåne i højre side af skærmen, når skibet ikke er sendt afsted...
  9. Usynlige skanser i kamp-landskabet ?

    Har lagt mærke til at skanserne ofte ikke vises grafisk i kamp-landskabet - se vedhæftede billede hvor det markerede felt er en skanse, men det er ikke sådan lige til at se, medmindre man kører musen henover. Jeg tror at samme problem gør sig gældende ift. skyttegrave og pigtråd. I hvert fald...
  10. Ændring af font på skrift i spillet

    Hvem har dog fundet på at fonten på bogstaver/tal i spillet skulle ændres? Jeg kunne godt nok markant bedre lide at se på den "gamle" font.
  11. Genvej til Klanforum

    Forslag: En genvej til Klanforum placeres i menuen "Din klan". Forslaget stilles fordi de to ikoner med skjolde ("Din klan" og "Klanforum") ligner hinanden så meget, at man tit havner i "Din Klan" når man egentlig ville i Klanforum.
  12. Manglende angrebsbonus til forsvarende hær PvP

    Har lige lagt mærke til ved de sidste par udkæmpede kampe at min forsvarende hær ikke længere har angrebsbonus (fra Deal Castle / Vasilij). Forsvarsbonus ser ud til at indgå i beregning, men ikke angrebsbonus.
  13. Meget lidt respons i forum

    Konstruktiv kritik til eventuelle forum moderatorer / managers omkring https://forum.dk.forgeofempires.com : Jeg har selv undret mig, og jeg kan se rundt omkring i forskellige tråde at en del andre oplever det samme: Kommentarer eller relevante spørgsmål at besvare, bliver ofte ikke besvaret...
  14. Vinterbegivenhed / salg af Konfekturehandel

    Hej Support. Hvilken version af sin konfekture man skal sælge i afslutningen af opgaverækken? - altså hvis nu man har flere størrelser af den i sin by. Har på C en "kæmpestor" konfekturehandel og nogle "normale". Valgte at sælge en af de "normale" - men det kom der blot en "stor"...
  15. Spillet er blevet uspilleligt...?!

    Ok, jeg håber at der er en ekstremt dygtig supporter tilstede.... for spillet er for mig over de seneste par uger blevet umuligt at spille, og det er mildest talt frustrerende. Det der sker, er at min by efter et par minutter ca. pludselig ser ud som i billedet 1.jpg. Jævnt mystisk... efter...
  16. Oasen

    Er det korrekt at Oasen, når den er motiveret, skal blive ved med at producere varer fra den tidsalder man var i, da den blev bygget, fremfor at producere varer fra ens nuværende tidsalder?
  17. Manglende halvmåne

    Toolbaren - eller hvad vi kalder den - i højre side af skærmen, viser ikke længere halvmåne, når man har varebygninger der ikke producerer. Halvmåne vises i forbindelse med ikke-producerende militærbygninger i stedet - ved ikke om dette er en fejl, men jeg synes det var omvendt før i tiden?
  18. Kamp: Auto --> manuel

    Øv hvor er det ærgerligt at indse at man bør trække sig tilbage fra et slag, men så i stedet kommer til at trykke på "auto"-knappen i stedet for "overgiv", og så bare kan sidde og se resten af sin hær blive nedslagtet. Burde der ikke være en "resume manual control" -mulighed ? Så er der...
  19. Slyngler - hvilket tårn?

    Hvilket tårn får man points i, hvis man angriber og vinder udelukkende med slyngler?
Top