Forslag til ændringer for kvk

Hyne68

Aktivt medlem
Mig1234´s forslag er stadig noget af det bedste jeg har set.
Det kan UMULIGT være en forfordeling af store klaner - i mine øjne. Det er jo ikke sådan, at samtlige i en klan med 60 spillere producerer eksempelvis HM-varer, og dermed kan en klan på 9-10 stykker, med god koordination, i princippet vel sagtens kunne skaffe sig varer i samme hastighed som den store klan.
Man kunne jo godt lave det sådan, at en gen-erobring til den "billige" pris er tidsbegrænset. Til eksempelvis 3 døgn. Det giver den lille klan mulighed for at forsvare, og efterfølgende skal en gen-erobring koste efter den kendte takst.
 

DeletedUser1380

Guest
Tror det der skulle siges er sagt.....:)
- op til vore admins at vurdere hvad de vil tage med til Tyskland...om noget?
Takker for al deltagelse i den debat jeg oprettede...- herligt at få bekræftet at så mange deler glæden ved et fælles 3. :)
 

DeletedUser623

Guest
Synes det er helt fint at små klaner kan dræne de store klaner lidt for en masse varer det koster for dem at koste dem ud af en sektor igen. Det sørger for at de store ikke bare kan side i ro og mage og producere de store vare uden engang imellem at omlægge til de små vareproduktioner fra tidligere tidsaldre.

Alternativet er jo - som det jo næsten er alligevel - at det er de samme store klaner som har sat sig på alle tidsperiode og herved skraber alle gode klanniveau point til sig, så nye spillere nærmest et tvunget ind i de store klaner hvis de vil være med.

Dejligt når en lille aggressiv klan laver lidt ravage som rokker lidt ved skatkamrene.
 

DeletedUser1830

Guest
Hej bare et spørgsmål.

Om i tænker over hvor nemt at en klan laver en ny skygge klan for at det er nemmere at tage en Sektor med få midler øv
Jo mindre du er jo nemmere er det og billigere, senere frigiv og klanen kan tage sektor.
Syndes i skal kigge på det for lidt træls.
Der kunne uanset hvor stor eller lille at det koster mindst en minimun vare lager. Stor :)
At der ikke laves forskel, om du er stor eller lille Klan

God Weekend
 

DeletedUser1830

Guest
desværre bruger de store den samme taktik som de små :) hvis der laves noget så ingen kan så bliver det mere ligeligt for de store og de små.
 

DeletedUser1100

Guest
man kan jo heller ikke lave forskel på pris for angribe, de der betaler dyrt for sektor, har jo også fået dem billig engang, men så begynder de miste også skal vi høre på folks tuderi over det for nemt og billigt, og bruger man skygge klan ja det rigtigt de kan tag sektor billigt, men moder klan skal stadig betale x antal varer for få den, jegf syntes det skal stoppe nu, KvK er fin som den er , men skal noget laves om skal det være til de gamle regler fra da det kom, spil spillet efter gældende regler, eller spil yatzy / Ludo :)
 

DeletedUser1380

Guest
NY IDE....som vil hjælpe til at have overblik omk kvk.
Jeg oplever ofte, at jeg har brug for at se hvilken tidsalder mine klanfæller er i.
Kunne dette skrives sammen med profilbilledet? Således at navn, tid og point står sammen?

Mvh
Marjen
 
Top