September lynkonkurrence

DeletedUser2870

Guest
Ganske god event. Gode præmier, selv om at fragmenterne burde være for noget bedre. Jeg kan godt li ideen med at man konkurrer mod andre spiller om de forskellige pladser.
 

DeletedUser2476

Guest
Generelt fin event med gode præmier, men tilfældighederne mht hvilke opgaver der kom i den frie del var dum - vil gerne have strategi muligheder/mulighed for planlægning tak
 

DeletedUser1676

Guest
IMO et godt event. 2 spor rigtigt fint. Ingredienser i landskab og daglige opgaver også fint til mit temperament.
Sværhedsgraden er oppet lidt, også fint. Møllen burde have fulgt Jeres tidlige valgkoncept: vare/fp/angrebsbonus.
Hvis ikke fragmenterne vil dukke op mellem præmierne til daglige opgaver, synes jeg at de er lidt spildt!
Tak for nu o_O
 

LazzBazz

Nyt medlem
Det er super fedt med liga tabellerne, det øger motivationen for at klare alle opgaverne. En mulighed for at bytte ingredienserne havde jeg dog gerne set.
 
Synes også at det var et godt event. Fine præmier og med hensyn til fragmenterne går jeg ud fra vi ser dem i fremtidige events. Eneste problem med alle disse eventbygninger, er at de bygninger man kan vide i KE efterhånden ikke er noget værd. Til fremtidige events kunne det være spændende at have sin klan ind over. Evt. med noget ingrediens byt, fælles opgaver eller bedre mulighed for at hjælpe hinanden.
 

x-tra

Nyt medlem
Hejsa

Jeg synes overordnet det har været en fin begivenhed. Dog er jeg lidt ærelig over at jeg har udbygget min efterårsmølle til maksimum, men kommer til at brænde ind med opgraderingssæt jeg ikke kan bruge til noget. Kunne have været fedt, hvis jeg kunne have bygget videre på endnu en mølle.

Bortset fra det har det været en rigtig fin event, så giver lidt ekstra til spillet :)

Mvh
X-tra
 

DeletedUser2911

Guest
God event, godt at kunne få ingredienser rundt på kortet. Dejligt med valgmuligheder i den sidste mølle
 

DeletedUser2488

Guest
det var svært nogle af opgaverne skulle man lave lidt for meget af f.eks 24 timer
 

DeletedUser2090

Guest
Der var alt få præmier og for langt mellem ingredienserne.
 
Top