Total afsporing af bonus på storslåede bygninger i forbindelse med angreb og forsvar

Status
Ikke åben for yderligere svar.

DeletedUser560

Guest
Er det efterhånden ikke på tide, at vi får en afklaring på dette spørgsmål m.h.t. kompencering for tyveriet af vores værdier i SB'erne. Vores spillere udtrykker til stadighed utilfredshed med den manglende afklaring på dette, og vores opfattelse er efterhånden, at InnoGames overfladiske holdning til vores kritik, bliver opfattet som total arrogance. Der blev LOVET os kompensation ! OG INTET ER DER SKET !
 

DeletedUser12

Guest
De ændringer som tidligere er nævnt som vil blive lavet til de storslåede bygninger er blevet udskudt lidt. Kompensationen er planlagt til at blive givet samtidig med at dette bliver indført. Det er ikke blevet glemt.
 

DeletedUser655

Guest
Er det efterhånden ikke på tide, at vi får en afklaring på dette spørgsmål m.h.t. kompencering for tyveriet af vores værdier i SB'erne. Vores spillere udtrykker til stadighed utilfredshed med den manglende afklaring på dette, og vores opfattelse er efterhånden, at InnoGames overfladiske holdning til vores kritik, bliver opfattet som total arrogance. Der blev LOVET os kompensation ! OG INTET ER DER SKET !

Jamen altså - har du ikke snart lært at væbne dig med en smule tålmodighed når det kommer til Inno? Og be' om at du stopper med at kalde det for tyveri når det ikke er et sådant. Be' om.
 

DeletedUser560

Guest
Jamen altså - har du ikke snart lært at væbne dig med en smule tålmodighed når det kommer til Inno? Og be' om at du stopper med at kalde det for tyveri når det ikke er et sådant. Be' om.

1) Tålmodighed ?? Vi har ventet på et svar i mere end 9 måender nu og hvis vi ikke har været tålmodige - så ved jeg ikke hvad vi har været ! Dette er simplethen EN HÅN imod de spillere, hvorfra man har TYVSTJÅLET deres værdier. At bede os om yderligere tålmodighed er intet andet end ENDNU ET FORSØG PÅ, at få os til at glemme denne hændelse. MANGE "gamle" spillere har besluttet sig for, ikke at bruge flere penge på spillet indtil dette udestående er bragt på plads, hvilket jeg hermed støtter helt op om.

2) Er du blevet "supporter" for InnoGames, siden du "ber om" at jeg ikke kalder det for et tyveri ? Hvad er DIN interesse i, at vi ikke skal kalde tingende ved deres rette navn ?

3) Tyveri defineres som når man tager noget der ikke er ens eget. Hvis dette ikke er tyveri - hvad vil du så kalde det ? Der er mennesker der har brugt RIGTIGE PENGE på, at udvikle deres byer / SB'er m.v. , og når man fratager disse spillere deres værdier - uden at disse på nogen måder bliver kompenseret - SÅ KALDET DET SIMPEL TYVERI !

4) Vi har udvist mere end rigelig m.h.t. tålmodighed - og nu må vi have en afklaring i form af en 100% kompensation for det TYVERI som der er foregået af vores værdier. Dette er intet mindre end rimeligt. Det er ca. 8 måneder siden, at vi blev lovet at blive kompenseret for dette TYVERI - og INTET ER DER SKET.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser655

Guest
Eftersom balanceringen af Sb skete for 2 måneder siden, virker det som om du overdriver bare en lillebitte smule.

Nej, det burde være ret tydeligt at jeg ikke er support - men jeg kan godt se det må være svært for dig at indse, og min interesse? Det er i bund og grund at jeg synes du overreagerer, du kommer med argumenter der ikke giver nogen mening, og mest af alt så virker du som et lille barn der har mistet et stykke legetøj - og det er mildest talt ret træls at se på.

Og nej, de har intet taget fra dig. Du har stadig dine bygninger, du har stadig angrebsbonus. Og hvis vi nu skal holde os til definitionerne, alt i spillet tilhører InnoGames, så de kan gøre med det hvad de vil.

Hvis vi kigger lidt på InnoGames' ToS:
6.2 All games offered by InnoGames are revised and updated at InnoGames' discretion so as to keep them attractive for the largest possible circle of users.

Det var DIT valg at bruge penge på at opnå en bonus hurtigere, der er ingen tvang da alle SB kan opnås helt uden brug af penge. Og ovenstående viser at Inno har enhver ret til det, og de er på ingen måde forpligtede til at kompensere for balanceringen, at de gør det alligevel burde du bare være glad for, og så i øvrigt bare nyde spillet.
 

DeletedUser560

Guest
Eftersom balanceringen af Sb skete for 2 måneder siden, virker det som om du overdriver bare en lillebitte smule.

Nej, det burde være ret tydeligt at jeg ikke er support - men jeg kan godt se det må være svært for dig at indse, og min interesse? Det er i bund og grund at jeg synes du overreagerer, du kommer med argumenter der ikke giver nogen mening, og mest af alt så virker du som et lille barn der har mistet et stykke legetøj - og det er mildest talt ret træls at se på.

Og nej, de har intet taget fra dig. Du har stadig dine bygninger, du har stadig angrebsbonus. Og hvis vi nu skal holde os til definitionerne, alt i spillet tilhører InnoGames, så de kan gøre med det hvad de vil.

Hvis vi kigger lidt på InnoGames' ToS:


Det var DIT valg at bruge penge på at opnå en bonus hurtigere, der er ingen tvang da alle SB kan opnås helt uden brug af penge. Og ovenstående viser at Inno har enhver ret til det, og de er på ingen måde forpligtede til at kompensere for balanceringen, at de gør det alligevel burde du bare være glad for, og så i øvrigt bare nyde spillet.

Ud over at du ikke formår at argumentere uden brug af diverse prædikater som "lille barn m.v." så er dine kommentarer fuldstændig irrelevante og ligegyldige i forhold til mine spørgsmål til InnoGames (og ikke til dig). De spiller der bruger RIGTIGE PENGE på spillet, er medvirkende til at finansiere spillet - og InnoGames ville ikke kunne eksisterer uden at nogen spillere brugte penge på spillet, og dermed har man også rettigheder. Hvorvidt det er MIT valg om jeg vil bruge penge på spillet eller ikke, er en sag imellem InnoGames og mig, hvormed vi udmærket kan klare dette uden din indblanding. Jeg er ganske sikker på, at InnoGames er MEGET GLAD for mit og andre betalende spillers bidrag, hvilket finansierer de ikke betalende spilleres fornøjelse af spillet. At tro noget som helst andet, må bero på en ganske naiv tilgang til virkelighedens verden.

Det var en fejl at jeg skrev 9 måneder - men hvorvidt vi har ventet 3 eller 9 måneder er ganske underordnet - for det er i begge tilfælde urimeligt lang tid. Jeg vil meget gerne bede om en reaktion fra det officielle InnoGames Support. Idet ovennænte er blevet et kardinalpunkt for beslutningen fra flere spilleres fremtidige deltagelse i spillet, ser jeg frem til et officielt svar fra "Supporten". Som klanleder finder jeg det ærgeligt, at ovennævnte ikke for længst er bragt på plads - og jeg ærgrer mig over, at spillere således forlader spillet på dette grundlag. NB ! Vi (klanen) er lige så interesserede i, at spillerne forbliver aktive som InnoGames er.
 

DeletedUser655

Guest
Hvordan det kan være sag mellem dig og Innogames, at du vælger at bruge penge på det, forstår jeg ikke - og blot for at en god ordens skyld - jeg har også brugt penge på spillet, men det er flot du kan lige kan klappe dig selv lidt på skulderen. Du burde næsten have en medalje.

Mht. ventetiden, det er nu over et år siden at Inno skrev at de var på vej med noget nyt og spændende vi kunne bruge overskydende byggeplaner til - det har vi stadig ikke set det mindste til, og så forventer du, helt ærligt, at det ville ske på 14 dage? Det er jo naivt.
 

DeletedUser12

Guest
Og så lukker vi tråden her. Der er ikke nogen der skal bestemme hvem der må skrive på forum, eller hvem der har ret til at have en mening. Dette er det officielle forum og der skal være plads til alle! Der er ingen grund til at gøre hverken det ene eller andet en personlig magtkamp!

1) Der er ingen der har stjålet noget fra nogen. At nogen har udnyttet at noget skabte en markant ubalance i spillet, gør det ikke til tyveri at man retter det til så der bliver rettet op på om ikke andet så en del af ubalancen.

2) Alle der er supportere eller på anden vis har noget med Innogames at gøre har det på deres forumprofil, så alle kan se hvem de er. At forsøge at skabe et os og dem er ikke acceptabelt! Vi er alle fælles om at skabe et bedre spil. Hverken spillere, supportere eller Innogames kunne eksistere hvis ikke der var noget vi var fælles om!

3) Jeg kan gentage her at der IKKE er sket noget tyveri. Det du betaler for når du bruger dine diamanter er en "nu og her" fordel. Der er intet der er til evig arv og eje. Skulle spillet en dag lukke og slukke kan du jo ligesom heller ikke få pengene tilbage. De er brugt på at udvikle go opretholde spillet.

4) Der er blevet lovet at der kommer en form for kompensation. Og den kommer. At den ikke er kommet endnu er fordi det giver meget lidt mening at give en voucher der giver et ekstra niveau på fx din statue af zeus når det stadig ikke kan blive mere end niveau 10. Om den samler støv på dit lager i 2 dage, uger eller måneder kan jeg på ingen måde se at nogen har noget som helst betydning i det lange løb.

Derudover er support udmærket i stand til at svare på diverse spørgsmål henvendt til os. Vi svarer når vi har et svar. At der nogen gange går længe kan være fordi vi skal spørge længere oppe i systemet. Der er slet ingen grund til at bruge diverse hånlige formuleringer, hvis nogen enten ikke er klar over vilkår og betingelser eller nægter at acceptere dem.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top