Total afsporing af bonus på storslåede bygninger i forbindelse med angreb og forsvar

Status
Ikke åben for yderligere svar.

DeletedUser

Guest
I har da stadig jeres bygninger, har i ikke? Så har de ikke taget noget fra jer.

Sjovt som ingen af jer svarer på mit spørgsmål om hvad der skulle ske hvis det var omvendt? Hvad hvis de gjorde dem bedre, hvad skulle de så fjerne for at godtgøre det? Det måtte jo være nødvendigt hvis vi følger jeres logik.

Det er sgu da noget vås at de ikke har taget noget fra os ... kan godt ske vi stadig har bygningerne, men de har da fjernet en stor del af bygningernes værdi ...

Nu er situationen så ikke omvendt, så det kan kun blive en teoretisk betragning, hvilket jeg ikke gider bruge tid på ...
 

DeletedUser

Guest
Gu er det da ærgerligt at vi ikke mere kan vandre lige igennem alle forsvar uden at miste nogen armeer, men måske er der en ting der glemmes, spillet er ikke kun udviklet for dem som har været med fra start, men skulle gerne kunne spilles også af nybegyndere.
Den bedst måde FoE kunne have gjort det på, ville jo nok have været at åbne nye landeservere med de nye sb nivelleringer, og have ladet de gamle køre videre, men så ville det jo nok ende med at der kun var 2 - 4 levende nabolag tilbage på hver server, da alle i tidsaldrene under koloni/Industri ville søge over på de nye servere, da de ville have mulighed for at få noget ud af spillet her.
Så er det ikke snart ved at være tid for at stoppe alle de tudehistorier , og i stedet give konstruktiv kritik (og her er jeg enig med dem som kommer med kritik af de områder i territorierne som ikke har fået justeret de gamle angrebs/forsvarsboost).
At folk vælger at bruge penge på spillet er jo helt op til dem selv, de køber sig jo fordele i forhold til andre spillere, at fordelene hen af vejen reduceres er der ikke noget at gøre ved, så har de jo haft fordelene i den tid som er gået, vær dog glad for det.

Som jeg også havde skrevet tidligere, så burde man have foretaget justeringen mens spillet var i betafasen - det er det der er formålet med en betafase. Nævnte så faktisk også at man kunne have lavet en løbende balancering ved at have ændret på styrkernes angrebs- og forsvarsværdier i de tidsaldre som var tilføjet efter spillet fik release ... Det her er bare en røvelendig lappeløsning på et problem som de selv har skabt pga. egen uduelighed.
 

DeletedUser655

Guest
Hvis man som spiller har en naiv ide om at udviklerne aldrig ændrer på ting burde man nok holde sig fra at bruge penge på det til at starte med.

Det er JERES valg at bruge penge, der er ingen der har tvunget jer.
Hvis man ser det her som et tyveri, burde man nok holde sig til at spille noget der ikke kan gøre en børnesur, Tetris f.eks.
 

DeletedUser

Guest
Hvis man som spiller har en naiv ide om at udviklerne aldrig ændrer på ting burde man nok holde sig fra at bruge penge på det til at starte med.

Det er JERES valg at bruge penge, der er ingen der har tvunget jer.
Hvis man ser det her som et tyveri, burde man nok holde sig til at spille noget der ikke kan gøre en børnesur, Tetris f.eks.

Som nævnt tidligere, så har jeg ALDRIG brugt penge på dette spil ... men som du har ja-hatten på så fristes man sgu efterhånden til at spørge sig selv hvad aktier du har i InnoGames siden alt de gør jo nærmest bare er rosenrødt ...
 

DeletedUser655

Guest
Hvis du nu gad læse mine posts, ville du også vide at det på ingen måde passer.
Kom nu med noget fornuftigt og konstruktivt istedet for at køre i ring.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du nu gad læse mine posts, ville du også vide at det på ingen måde passer.
Kom nu med noget fornuftigt og konstruktivt istedet for at køre i ring.

Kommer med lige nøjagtigt det jeg vil, at du ikke finder det fornuftigt og konstruktivt kan jeg sgu ikke tage mig af ... du kan jo bare lade være med at læse tråden hvis det gør så ondt på dig at vi er nogle som er særdeles utilfredse med den ændring InnoGames har lavet ...
 

DeletedUser560

Guest
Man bidrager ikke til noget som helst ved at tiltale andre spillere med øgenavne m.v. Nu HAR vi brugt penge på spillet, hvilket vi hverken behøver at skamme os over - endsige ærgre os over i forhold til andre spillere - og hvis det ikke er gået op for alle endnu, så lever InnoGames ikke af luft - men netop af vores penge - brugt på spillet. Dermed finansierer de betalende spillere inddirekte de spillere der ikke bruger penge på spillet. Dette kan hverken være overraskende eller svært at forstå. Uden indtægter ville InnoGames simpelthen ikke eksistere. Samtidig er jeg sikker på, at de betalende spillere gerne ser sig fritaget for diverse enfoldige bemærkninger herom.

Udviklingen af nye versioner bliver således ikke finansieret af Forge Points, eller af spillere der ikke bruger en krone på spillet og InnoGames er ALT andet end et filantropisk foretagende.

Når man betaler for noget i denne verden, så kan man netop tillade sig at forlange både kvalitet og service. Ønsker man at spille "gratis" og dermed ikke at bruge penge på spillet, så kan man heller ikke tillade sig at klage. Jeg vil jeg dog indskyde, at dette er sagt med den STØRSTE respekt for ALT den tid og energi, som alle spillere har brugt på spillet.

Jeg bruger hverken min tid eller energi på, at nedgøre andres meninger, men udelukkende på, at argumentere for mine meninger og holdninger.

Jeg er altid åben for saglige argumenter og holdninger, men fraholder mig at kommentere på primitive kommentarer.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
hej Beast

Har også lige fundet ud hvad der var sket med mine bonusser.

Er fuldstændig enig i din konklusion.

Har siddet og overvejet de sidste par dage hvilket spil jeg skal begynde på.

For den tid man har brugt og FP på opbygningen, svarer til at gå tilbage til billederørsTV igen.

Metallicman er også Pist off
 

DeletedUser560

Guest
Sker der snart noget m.h.t. kompensation - eller regner InnoGames bare med, at vi har glemt det ?
 

DeletedUser

Guest
Sker der snart noget m.h.t. kompensation - eller regner InnoGames bare med, at vi har glemt det ?

Hvis du taler om kuponerne, så kan jeg henvise til tråden Opdatering til 1.22, hvor der står følgende:

Information om SB "niveau op"-element

For nylig offentliggjorde vi, at vi snart ville tilføje et "niveau op"-element til spillernes Lager, der havde en af ​​de Storslåede bygninger med militærboost (Statue af Zeus, Aachen Domkirke, Castel del Monte). Elementet vil ikke være i den næste opdatering, men vi har ikke glemt det, og det vil blive tilføjet på et senere tidspunkt.
 

DeletedUser560

Guest
Det er udmærket med "bløde formuleringer", hvor man i stedet burde komme med en konkret dato for, hvornår man har tænkt sig, at kompensere spillerne for en 100% reduktion af deres værdier. Der er utrolig mange spillere der er blevet demotiverede over denne ulige og uretfærdige handling fra InnoGames side, og jeg håber at der kommer en løsning - eller i det mindste et svar med konkret information - dels om hvordan og hvor meget man vil kompensere spillere - og på hvilken dato man har tænkt sig at gøre dette. Dette kan vel ikke være så vanskeligt.
 

DeletedUser12

Guest
Der gives ikke en eksakt dato, da man ikke kan garanterer imod at tingene ikke bliver færdige som planlagt. Der er ingen grund til at skuffe spillere, hverken over det ikke kommer til en bestemt dato som lovet eller levere et produkt som ikke korrekt. Et niveau op genstanden skal både laves og testes for at sikre at den virker korrekt, før den kan frigives.
 

DeletedUser560

Guest
Dette burde jo være noget som man havde afklaret allerede i Beta-fasen, hvor spillerne allerede på dette tidspunkt, klagede over "tyveriet" af deres værdier i SB'erne. Vi kan jo læse på de internationale servere, at der generelt er blevet klaget over reducering af spillernes SB'er allerede i beta-fasen og at der generelt efterfølgende er udbredt utilfredshed med InnoGames handlinger i forbindelse med "ballancering" af spillets værdier. Det er ganske innoverened, at vi skal opleve denne utilfredshed i vores klaner, og som følge af dette - at vores spillere blive indaktive og mister lysten til at spille. Vi har alle en fælles interesse i, at spillerne er glade for at spille, og at dette punkt bliver afklaret hurtigst muligt.

Jo længere man forsøger at negligere dette problem, jo mere øger man utilfredsheden. Problemet ligger ikke i selve "ballanceringen" men i værdien af bavne, og såfremt at man omdefinerede værdien af bavne til f.eks. "hurtigere healing eller hurtigere produktion af soldater", ville ballanceringen være mere retfærdig. Jo længere tid man forsøger at trække løsningen, jo længere tid giver man fordele til de spillere som har mange bavne, hvormed man umuligt vil kunne kompensere på retfærdigvis efterfølgende.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser12

Guest
Du skal være mere end velkommen til at stille forslag om ændring af bavnene og hvordan du ser en bedre balancering af dem :)
 

DeletedUser341

Guest
Jamen jeg kan da godt forstå at i vil ud af supporter jobbet, kan se at der søges nye SKH, Det er da ikke nemt at være jer der står for skud hver gang der er noget galt, men jeg har da nu opgivet fordi der sker ikke fløjtens ! men det kan du og Storm sikkert ikke gøre for :-(
Men det er da så frustrerende at man finder et velfungerende spil som VAR sjovt og så bliver man rent ud sagt taget i r....... når man har smidt penge efter det ???
Og så vil jeg til slut lige høre om det er tilladt at GIVE sin konto/byer væk da min søns 7 årige knægt som er en smugle retaderet keder sig, og måske det var noget jeg kunne glæde ham med, han finder det måske morsomt og spændene som jeg gjorde i starten ?
 

DeletedUser

Guest
Der er jo flere af os der har foreslået at man holdte ændringen i SB'ernes værdier til at gælde for KvK, så man netop bevarede balancen i PvP og PvE ... kan godt ske at balancen før ikke var 100% perfekt, men den var godt nok noget bedre end den der er nu ... I må da også kunne se at dem med mange bavner nu har fået en uforholdsmæssig stor fordel ved at man har nedskrevet værdien af SB'erne mens man samtidigt har ladet bavnerne og klosteret bebeholde deres værdier uændret i PvP og Pve - og så blot har undladt at lade dem tælle i KvK ...

Ellers så var det rimelige vel at man nedskrev bavnerne og klosteret i samme forhold som man nedskrev SB'erne med ...


Mht. at man ikke vil give dato for kompensationen, det synes jeg sgu også er noget vattet ... det er sgu ikke tilfredsstillende for nogen at blive berøvet for sine værdier på den måde som det er sket, for at man så efterfølgende bliver lovet en ynkelig lille kompensation som bare kommer en gang på et tidspunkt når det lige passer udviklerne at kigge på det ...
 

DeletedUser

Guest
Kuponerne kommer nok først sammen med den nye funktion, som selve kuponerne kan bruges til, da der i givet fald ellers skal implementeres en lille del af funktionen så i kan få jeres kuponer, som i så faktisk ikke kan bruge til noget som helst, før den mest vigtige del af funktionen kommer. Og for lige at forsvare udviklerne, så sidder de altså ikke bare på deres flade, men arbejder hårdt for at få det hele til at fungere, som Skolehaven også er inde på. Der er nok at se til ud over KvK, den næste tidalder, den nye SB funktion osv. osv. Så desværre kan der ikke gives en dato lige nu, men vi holder jer naturligvis opdateret så snart vi får flere informationer.

Og nej, jeg vil ikke komme mere ind på, hvad der kommer mht. SB funktionen, ny tidsalder osv., da vi ikke ved det endnu. ;)
 

DeletedUser341

Guest
ROFL... Og for at gøre det værre så har vi IGEN i år fået BAVNER i påske eventen :( Folk med 300+ i forsvar SUPER GODT GÅET emmm NEEEEJ :eek:
Det er da Spillets dødsdom i er i gang med, hvad laver de spil udviklere dog ?
 

DeletedUser560

Guest
Kan vi ikke blive opdateret m.h.t. reduceringen af vores værdier i SB'erne som er tyv-stjålet og hvor vi er blevet lovet kompensation for dette ? Der skal vel ikke gå flere år før der kommer en afklaring på dette ?
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top