Vennernes Kro

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter Vennernes Kro her

tavern_forum_logo.png


Kære Konger og Dronninger,

Hvordan ville verden være hvis I ikke havde nogle venner. Vi vil vædde på at det ville være et mørkt og ensomt sted. For at være sikrer på at I ikke ender uden venner i spillet har vi lavet et helt ny socialt element i spillet: Vennernes Kro. Den vil dukke op i spillet d. 23 november.

Alle spillere i Forge of Empires kan nu låse op for en ny bygning udenfor deres byer – Vennernes Kro. I denne bygning kan alle dine venner fra spillet besøge dig og sidde ved dit helt eget kro bord.
Se videoen nedenfor for at lære mere!


tavern_silver.png


Alle de bonuser som I kan få i Vennernes Kro er tidsbegrænsede og koster en hvis mængde Krosølv. Der er et stort udvalg af forskellige effekter som mønt og forsynings boost, fair handlende som sælger varer til dig på markedet og et by skjold som beskytter dig mod aggressive naboer.

Derudover så kræver oplåsning af de mere værdifulde boost at din kro er stor nok.
For at maximere din profit i din kro kan du udvide størrelsen på dit bord og købe flere nye stole så der er plads til endnu flere venner.

Nøglen til success er at have en masse aktive venner som hjælper hinanden hver dag - så alle kan tjene masser af Krosølv! :)

I kan besøge hver af jeres venners kro en gang om dagen. For at kunne sætte sig til bords hos en ny ven, skal I vente 24 timer før jeres venskab er stærkt nok. For at sikrer at denne begrænsning ikke påvirker nye spillere, vil begrænsningen først træde i kraft når I ialt har fjernet 20 venner fra jeres venneliste efter at I er begyndt at spille.

tavern_silver.png


tavern_menu.png

I vil også se at visse knapper stadig viser et skildt hvor der står "kommer snart".
Lige så snart at de er klar vil det give jer mulighed for at skræddersy jeres kros udseende så den passer til jer.
Visse af dem vil også være meget brugbare!

Og en ting mere, en rent teknisk detaljer - da knappen til at fjerne venner er blevet erstattet af Kro ikonen, er det måske svært at finde ud af hvordan i kan fjerne en spiller fra jeres venneliste. Dette kan nu gøres ved at klikke på jeres vens navn og så vælge "Fjern som ven".

tavern_silver.png

Vi håber at I nyder dette nye sociale element og at I finder det brugbart! Vi vil elske at høre jeres mening så efterlad endelig jeres feedback her!

Tak fordi I spiller!
Jeres Forge of Empires Team
 

DeletedUser2065

Guest
"en rent teknisk detaljer"
Noget med ental og flertal.
 

DeletedUser1493

Guest
mobiltelefoner har en mulighed i pvp , at angribe deres naboer , det ødelægger i nu for dem . Havde i sørget for at mobiler ku deltage i kvk , inden denne kro , så havde det været ok . Endnu engang en gang gylle fra Foe .
 

DeletedUser623

Guest
Jeg har kommentere Venners Kro (The Friends Tavern) på beta server og må så konstatere at man implementere denne tidsdræber på live-servere uden den er færdigudviklet, hvilket efter min mening grænser op til chikane.

Der er stadig ingen indikatorer for om hvor vidt man kan sætte sig på en kro eller ej, så man er død og pine nød til at forsøge at sætte sig ind alle steder. Nu ved jeg godt at ingen tvinger mig, men alligevel, hvis man godt selv vil have besøg, må man jo besøge andre.

Jeg synes også det er ekstremt dårligt der ingen log findes omkring ens Kro, så man kan kun danne et overblik over gode og dårlige gæster ved at oprette sin egen log - et administrativt helvede som altså ikke er sjovt. Kom nu i gear InnoGame, lyt til feedback på beta og implementer i det mindste de forbedringer der skal så vi ikke oplever spillet som et spil istedet for et profil register vi skal bruge ekstrem meget tid på.
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg har kommentere Venners Kro (The Friends Tavern) på beta server og må så konstatere at man implementere denne tidsdræber på live-servere uden den er færdigudviklet, hvilket efter min mening grænser op til chikane.

Der er stadig ingen indikatorer for om hvor vidt man kan sætte sig på en kro eller ej, så man er død og pine nød til at forsøge at sætte sig ind alle steder. Nu ved jeg godt at ingen tvinger mig, men alligevel, hvis man godt selv vil have besøg, må man jo besøge andre.

Jeg synes også det er ekstremt dårligt der ingen log findes omkring ens Kro, så man kan kun danne et overblik over gode og dårlige gæster ved at oprette sin egen log - et administrativt helvede som altså ikke er sjovt. Kom nu i gear InnoGame, lyt til feedback på beta og implementer i det mindste de forbedringer der skal så vi ikke oplever spillet som et spil istedet for et profil register vi skal bruge ekstrem meget tid på.

Har læst dit indlæg og lader dine ideer gå videre her også fra de danske servere.
Jeg er dog ret sikker på at dine indput er leveret. Nogle ting tager bare mere tid end andre, og ikke alt bliver til en realitet.
Ideer er dog altid velkomne.
Mvh
Fugazi
 
skilt med hvor mange besøgende på kroen forsvinder eller vises kun halvt oven over kroen, på alle 4 danske servere (ikke set endnu på beta)
på PC-version
 

Hyne68

Aktivt medlem
Kendt (og fixet) problem fra Beta:
Besøgs-indikatoren vil stille og roligt "bounce" nord, indtil den ikke længere er synlig.
Hvorfor har vi fået den version, når nu problemet er rapporteret og efterfølgende rettet på Beta for adskillige dage siden??
 

DeletedUser2122

Guest
skilt med hvor mange besøgende på kroen forsvinder eller vises kun halvt oven over kroen, på alle 4 danske servere (ikke set endnu på beta)
på PC-version

En kendt fejl. Der er lavet et fix. den skal bare lige implementeres.

Mvh
Fugazi
 

DeletedUser2122

Guest
Kendt (og fixet) problem fra Beta:
Besøgs-indikatoren vil stille og roligt "bounce" nord, indtil den ikke længere er synlig.
Hvorfor har vi fået den version, når nu problemet er rapporteret og efterfølgende rettet på Beta for adskillige dage siden??

Du har ret Hyne. Kendt fejl på Beta og fixet der.
En fejl vi ikke fik den med her på dag 1.
Den bliver dog også rettet på de danske servere.
Mvh
Fugazi
 

DeletedUser2122

Guest
En indikation på besøgsknappen om man har været på krobesøg og sat sig hos den pågældende ven, så man ikke skal igennem dem alle for at se om man nu har været der eller ikke.

Forslaget er givet videre til spiludviklere. Den har også været oppe på Beta serveren.

Mvh.
Fugazi
 

sigenstroem

Medlem
Kunne være rart, at man kunne hvor man kan sætte sig og hvor man har været. Ellers tror jeg det hurtigt dør ud, når du skal igennem hele listen hver gang..

Men kan se andre også har nævnt det. ;)
 

DeletedUser2122

Guest
Kunne være rart, at man kunne hvor man kan sætte sig og hvor man har været. Ellers tror jeg det hurtigt dør ud, når du skal igennem hele listen hver gang..

Men kan se andre også har nævnt det. ;)

Den er udviklerne igang med, så den kommer .
Mvh.
Fugazi
 

DeletedUser423

Guest
Det er trist at se FoE udvikle sig til et klik-spil i stil med Farmville. Der er intet strategi-spil tilbage. Det er kun et spørgsmål om hvem der gider klikke mest med musen. Sørgeligt og ekstremt kedeligt.
 

DeletedUser2122

Guest
Det er trist at se FoE udvikle sig til et klik-spil i stil med Farmville. Der er intet strategi-spil tilbage. Det er kun et spørgsmål om hvem der gider klikke mest med musen. Sørgeligt og ekstremt kedeligt.

Der er forskellige måder at anskue strategi.
Jeg kunne forestille mig at en del spillere er glade for f.eks. Vennernes kro, da den jo på sigt kan blive en del af deres Strategi, med de boost den giver. F.eks Angrebsboost. På sigt kan det jo føre til at de forskellige klaner får mere lyst til Kvk, KE, eller den enkelte spiller smag på mere krig mod naboer. Andre spillere der evt. bliver angrebet dagligt, kan så sætte et effektivt værn op mod naboer, der angriber.
Hvilken Strategi man vælger at følge, evt helt undlade at besøge naboerne for støt og besøg i kro, er så op til den enkelte.

Mvh
Fugazi
 

DeletedUser2065

Guest
Også herfra omkring indikation på at man har været hos pågældende. Det kunne evt. være interessant at fjerne den irriterrende 24timers nedtælling og erstatte med imellem 0001 - 2359 i stedet. Det vil gøre det nemmere for alle at nå 1 gang om dagen på de forskellige værtshuse.
For ikke at tale om den manglende mulighed for at se om der er plads, spild af tid og klik på musen at løbe igennem 10 værtshuse hvor alle borde er fyldte.
Der må vel også være nogen som kan lide at skyde sig i foden. Nogle steder hedder det Vennernes Kro, andre steder hedder det bare Værtshuset. Hvad med lige at få rettet det til så ordlyden er ens over hele linjen?

Er du kommet på arbejde Fugazi?
 

DeletedUser2065

Guest
Når jeg nu har så meget plads på den øverste linje fra computeren så kunne jeg da godt tænke mig 1 lille afsnit dedikeret til kroen. Så kan jeg nemt se hvornår jeg skal op og klikke på dyret. Det er jo ikke andet end lidt fiskekroge og tegninger der skal til for at det kan laves.
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg kvitterer lige positivt over at så mange vil være med i debat omkring Vennernes kro. Både med indspark til forbedringer, men også med generelle issues.
Når dette så er skrevet, Vil jeg henstille til at man lige læser tråden igennem før man kommer med " Nye " ideer. Mange er gengangere og er allerede undervejs som implementering, eller sendt videre til spiludviklere, som så tager stilling til de forskellige indput.
Mvh.

Fugazi
 

DeletedUser2152

Guest
På listen over naboer er symbolet for angreb erstattet med et for kroen ved dem man er venner med. Kunne man ikke tilføje det samme symbol på listen over klanmedlemmer?
 
Top