Vennernes Kro

Et lille spørgsmål: Skammer FoE sig over vennernes kro??????

den er placeret helt ude i vildnisset, hvorfor er den ikke placeret lige uden for by-zonen?, så er det forholdsvis nemmere for udsmiderne at kontrollere om det er tid til at smide svirefuglene hjem når de har fået deres happy hour.
 

DeletedUser2122

Guest
Hej Vakini.
Storsmiler her, Kunne måske være det var for at man kunne drikke i fred, uden at blive opdaget .
Nej spøg til side. Jeg tror ikke vennernes kro er placeret i vildnisset fordi Foe skammer sig over den. Måske de bare er fremsynede og skal bruge den plads mellem, til noget andet i fremtiden. :)

Mvh.
Fugazi.
 
Senest redigeret af en moderator:
Hej Fugazi,

drikke i fred uden at blive opdaget ??? opfordrer FoE nu spillerne til at gøre noget som de bør skamme sig over???

det passer da ikke ind i FoE´s reglement, eller??

nu har den plads nord-vest for byen jo haft det indhak lige så langt tilbage jeg kan huske i FoE´s tidsregning, og ikke for at være sarkastisk, men så lang fremsyn, har jeg altså ikke før oplevet fra FoE´s side, men det er måske et spillested, hvor man kan hænge ud i venteperioderne som driller programmørerne ;-)
 

DeletedUser1772

Guest
I gamme dag ligge kro liget ud for by og det er menge kro i dag så ligge liget ud for by og det gør kro også til et hygge sted .

Liget på samme måde ligge det et stor hus / kro i skov lige bag Bakke , i Nord - Sjælland .
 

DeletedUser2065

Guest
Dog plejer de at ligge ved hovedveje. Hvorfor vi så kan undre os over ikke er indtegnet på vores landskabskort.
@Fugazi Synes da ellers at jeg havde læst noget i sidste opdatering om 1 anker til det ikon henover kroen.
Ja, jo. Den opdatering kom så om mandagen. Haha.
 

DeletedUser623

Guest
I henhold til debatten om hvorvidt en Tavern er en kro eller et Værtshus, definere Oxford Advance Learners ordet "Tavern" som en fællesbetegnelse for a pub og an Inn.
 

sigenstroem

Medlem
Jeg har lige brugt 15K sølvmønter på at få rekrutteringstiden ned med 35%, da jeg skal bruge nogle slyngler..
Brugte den fordi der står "Gør rekrutteringstiden 35% hurtigere for alle dine enheder du begynder at træne de næste 24 timer"

Problemet er dog blot, at mine slyngler eller Alca ikke har fået nedsat tiden kun de alm.....
Er dette planen eller er der tale om en fejl, er det planen bør man nok have skrevet at slyngler er undtaget.... :(
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg har lige brugt 15K sølvmønter på at få rekrutteringstiden ned med 35%, da jeg skal bruge nogle slyngler..
Brugte den fordi der står "Gør rekrutteringstiden 35% hurtigere for alle dine enheder du begynder at træne de næste 24 timer"

Problemet er dog blot, at mine slyngler eller Alca ikke har fået nedsat tiden kun de alm.....
Er dette planen eller er der tale om en fejl, er det planen bør man nok have skrevet at slyngler er undtaget.... :(

Alca er ikke omfattet , da det er en Storslået Bygning og derfor ikke er rekruttering i klassisk forstand.
Slyngler er omfattet. Reducering af tiden beregnes fra rekrutterings start. Dvs. at evt. igangværende rekrutteringer ved køb af boost ikke påvirkes.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2065

Guest
Dog får Alcatraz bonus fra den reducerede tid ved klanens niveau?
 
Top