WIKI

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter vores wiki her:

wiki_forum_logo.png


Kære konger og Dronninger,

I løbet af de sidste måneder har vi arbejdet på at skabe en wiki som skal indholde de vigtigste informationer om Forge of Empires. Denne wiki vil blive opdateret og udvidet hen af vejen på samme måde som spillet bliver det og er designet til at hjælpe jer med jeres spil og derudover give jer detaljerede informationer om spillets funktioner og indhold.

I kan finde vores wiki her : https://dk.wiki.forgeofempires.com/

Vi vil meget gerne hører hvad I synes om den, så vi vil sætte stor pris på at høre jeres mening her! Hvis I finder nogle fejl eller eller noget som kan misforstås så må I gerne rapportere det her .

Hvis I har ideer til forbedringer eller hvis I ønsker at vi dækker et område som mangler, så tilføj det som et forslag her!

Til sidst vil vi gerne sige et stort tak til de frivillige fra de danske servere, som har arbejdet utrætteligt med at oversætte vores wiki til dansk.

Vi håber at denne Wiki vii være til stor hjælp for jer!

Jeres ,
Forge of Empires Community Management Team
 

DeletedUser2065

Guest
Det vil se bedre ud hvis de skærmbilleder med engelsk tekst bliver skiftet ud med noget på dansk.
 

DeletedUser2122

Guest
Det vil se bedre ud hvis de skærmbilleder med engelsk tekst bliver skiftet ud med noget på dansk.

Wiki er under stadig udvikling . Skærmbilleder er med i overvejelser, men har ikke første prioritet.
 

DeletedUser2065

Guest
Jeg er da skuffet over at høre det kun er med i overvejelserne.
 

DeletedUser2065

Guest
Der mangler 1 stort fedt skilt deroppe i toppen imellem 'gå til spillet' og 'regler' hvor der skal stå 'WIKI'. Jeg er immervæk træt af at skulle åbne annonceringen hver gang jeg kigger på forum for at finde 1 link dertil.
 

DeletedUser2065

Guest
Så nu kom jeg til at klikke ind på 'Universet'. Under overskriften 'Forskning' ser jeg at der er brugt 1 billede med de gamle JA bygninger. Hvad med alle de stakkels nye spillere som ser på dette billede og ikke kan forstå hvor de smukke bygninger er blevet af i spillet?
 

DeletedUser2065

Guest
Så ingen ord omkring muligheden for at føje Storslåede bygninger og Specielle bygninger som undermenu til bygninger, i stedet for at man skal lede efter bunden af siden for at nå linket.
Storslåede bygninger ser ikke helt godt ud, der mangler noget formattering på siden. Opstillingen ligner noget jeg kunne have lavet i fuldskab. Lidt mere symmetri vil jeg tro kan pynte.
 

DeletedUser2065

Guest
Så når man sidder foran computeren og højreklikker, så får man stadig mulighederne for "Support, Forum, Fanside på Facebook, Blog, Flere spil". Hvorfor har vi ikke fået WIKI indsat her?
Der mangler stadig link på hovedsiden. Det kunne passende blive sat ind under "Hjælp".

Så vil jeg sige at I har været gode til at få tilført nye bygninger til den når de er blevet tilføjet. Dem jeg har set på hvertfald. Godt arbejde!
 

DeletedUser2122

Guest
Så når man sidder foran computeren og højreklikker, så får man stadig mulighederne for "Support, Forum, Fanside på Facebook, Blog, Flere spil". Hvorfor har vi ikke fået WIKI indsat her?
Der mangler stadig link på hovedsiden. Det kunne passende blive sat ind under "Hjælp".

Så vil jeg sige at I har været gode til at få tilført nye bygninger til den når de er blevet tilføjet. Dem jeg har set på hvertfald. Godt arbejde!

Hejsa Fruitn.
Jeg takker på teamets vegne for roserne....
dit forslag sendes videre med hensyn til wiki.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2122

Guest
Det vil se bedre ud hvis de skærmbilleder med engelsk tekst bliver skiftet ud med noget på dansk.

Hejsa Fruitn.
Der arbejdes på det.
Det er dog et arbejde der laves sideløbende med oversættelserne af nye tiltag . ( event, ny tidsalder . m.m. )

Mvh.
Fugazi.
 
Top