Søgeresultater

  1. Daenerys

    Version 1.40 diskussionen

    hvordan forholder "støtte"-knappen sig til HOF?
  2. Daenerys

    begivenhedshistorik, rådhus

    Det er et godt forslag vakini, det vil være en velkommen forbedring
  3. Daenerys

    overskydende byggeplaner, forslag til udnyttelse af

    god ide vakini :)
  4. Daenerys

    SB-ikon - vis hvilke SB spilleren har

    jeg vil godt kommentere ;) det lyder som et fint forslag, som vil kunne forbedre spillet og som du skriver være med til at gøre det lettere at finde frem til hvilke spillere i ens vennelag/klan/nabolag som har den SB, som man er på udkik efter.
  5. Daenerys

    FP-timer

    god ide vakini :D
  6. Daenerys

    Hvad den sidste opdatering har grort ved spillet

    Storm, ja animationer af andre spilleres byer står som inaktiv i indstillingerne. Problemet har som sagt været der længe, men jeg synes nu det er blevet værre efter den seneste opdatering (jeg benytter chrome).
  7. Daenerys

    Hvad den sidste opdatering har grort ved spillet

    angående punkt 4. i poisioncandys indlæg, så er det også blevet et stort problem hos mig i forhold til tidligere, hvor det også kunne være nødvendigt at genindlæse spillet ofte, så er det nu helt nødvendigt at logge af, lukke fanen, åbne en ny fane og genåbne spillet der. Har også for første...
  8. Daenerys

    opgave

    hvis jeg husker rigtigt, kan man både producere vognhjul hos karetmageren og bødkerværkstedet. Det vil sige to bygninger fra hver sin tidsalder, så der kan være et tip. Da det ene er en bygning som købes for diamanter, må der være tale om den anden (ingen opgaver afhænger af, at man bruger...
  9. Daenerys

    Søger Klan

    jeg vil anbefale dig, at du, via den globale rangliste, går ind og læser nogle af klanbeskrivelserne (under klanprofil). Så kan du forhåbentlig finde nogen, som du synes lyder som om de passer til dig. De fleste har medtaget oplysninger om hvem man skal tage kontakt til (inde i spillet) for at...
  10. Daenerys

    Lotteri

    10. Grusvej
  11. Daenerys

    Indretning af egen slagmark ved sin by

    jeg er helt enig med dig Banditten, AI'en kunne godt være en større udfordring at overvinde.
  12. Daenerys

    FoE's 1 års fødselsdagsbegivenhed

    Det lyder spændende :D
  13. Daenerys

    Huse ikke høstet alligevel

    jeg har også haft den oplevelse som Banditten beskriver et par gange. Men når man høster både forsyninger og mønster samtidig opdager man hurtigt at der er en fejl, for forsyningsbygningerne vil ikke kunne sætte til ny produktion og et par minutter senere kan der så indsamles rigtigt.
  14. Daenerys

    Byggeplaner til eksisterende bygning

    som tidligere nævnt et sted her på forum, så for du bp til den bygning som du støtter med fp.
  15. Daenerys

    Lagerfunktion, Storslåede Bygninger

    ja, en idé som kan forbedre spillet :)
  16. Daenerys

    nabo- venne- og klanmenu problemer

    jeg benytter chrome og har også problemet både med at tidstælleren fryser og at billeder mm. helt forsvinder.
  17. Daenerys

    Storslået Bygning Konkurrence forslag

    Mies van der Rohes tyske pavillon, bygget til verdensudstillingen i Barcelona 1929.
  18. Daenerys

    Industrielle Revolution

    herligt :D
  19. Daenerys

    Version 0.27 diskussion

    ja i hvert fald visuelt er der problemer med møntbonus i forbindelse med Markus-kirken, jeg har ikke regnet efter om det kun er visuelt eller et reelt problem.
  20. Daenerys

    Produktudvikling - Emnefelt i Beskedboksen

    en god idé :D
Top