Søgeresultater

  1. ditto6000

    Rivalens ordlyd volapyk

    Var det muligt man fik skrevet Rivalens opgaver i et sprog der kan forstås fremfor det bliver ren gætteleg og spild af krystaller.. Er helt til grin man skal sidde med sådan et ufærdige produkt.. Fremmer ikke spillerlysten animerer mere til at trykke slet ..
  2. ditto6000

    Støtte med reklame eller nærmere mangel på reklamer

    Så prøver man masse støtte med reklame så får man teksten . "Der er ikke flere reklamer. Prøv igen senere". Er det en joke? Nok med det er vildt træls med de reklamer men skal man så vendte ukendt tid på der kommer ny reklame så må i dælme få det lavet om.. Ommer
  3. ditto6000

    Gentagne opgaver i Titan

    Kunne vi venligst snart få navne på de gentagne opgaver i Titan.. Er da ikke til at hitte rundt i når de fleste ca hedder det samme.. På forhånd tak Ditto
  4. ditto6000

    Placering af FP pakker på mobile enheder

    Vil foreslå FP pakkerne lægges øverst på mobile enheder på lageret som på pc da de pt roder rundt blandet med alt andet.. Ved mig nede i række 17 ligger 2 af dem og længere nede ligger den sidste.. Kan det ikke lægges mere i system.. ? Mvh..... D
  5. ditto6000

    "Hjælpsomme hænder"

    Er "Hjælpsomme mennesker" en tester siden ikke alle kan finde den fane eller er det fast tilføje spillet? Har skrevet forkert navn i overskriften:)
  6. ditto6000

    Særskilt beføjelse til åbning af KE

    Vi har særskilt beføjelser til at bruge vare til kvk og KS og hvad dermed følger - kunne vi ikke få det samme til KE så flere i en klan kan åbne for de sidste niveauer uden nødvendigvis få flere beføjelser med.- Vil gøre det mere smidigt kl. 8.00 om tirsdagen Mvh D
  7. ditto6000

    Vedr KS og betalt BL med diam

    Hvornår laver I det muligt at se et eller andet sted hvem der betaler fort en BL der er sat.. Mvh...
  8. ditto6000

    Vedr. Den blå galaxe

    Vil hører ad vedr Den Blå Galaxe.. Der står på bygningens forklaring at denne mulighed for dobbelt ressourcer ikke gælder for militærbygninger, storslåede bygninger og rådhuset. Har prøvet at bruge den på Venuskolonien på varer men den tæller ikke. Er det fordi det er på kolonien jeg høster...
  9. ditto6000

    Ny advarsel vedr Ø i ks om ignorer

    INNO har indført ny advarsel når Ø er sat på en provins i klanslagmarken "at man er i gang med at tage kamp i en provins der er markeret som ignore af klanen" som skal fjernes før hver kamp.. Den er rigtig fin når en provins er nået det antal kampe vi gerne vil have stop på men indtil det...
  10. ditto6000

    Daglige opgaver med forhandling fra arktiske TA/Rumtransporten

    Nu er Rumtransporten lavet så den giver særlige drop allerede fra arktiske fremtid hvor min ene by er i arktiske og jeg pt ikke adgang til hverken KE og KS hvor jeg bemærker at jeg ingen muligheder har for at udnytte mine forhandlinger før KE åbner igen så efterspørger et alternativ via de...
  11. ditto6000

    Søger mulighed for skift af type fra klan handel til offentlig handel eller omvendt efter handlen er oprettet

    Kunne foreslå at man gør det muligt med et klik på hver handel at skifte mellen offentlig eller klanhandel efter handlen er oprettet...Som det er nu vælges handeltype før handlen oprettes og vil man ændre på det er man nødt til at slette alle og opretter på ny om der ønskes en ændring. Mvh D
  12. ditto6000

    GHOST RECON er på udkig efter gode folk til udvidelse af klanen

    Ghost Recon søger spillere som har lyst til at joine vores allerede skønne gruppe af spillere Vi er på udkig efter spillere som har lyst til KlanSlagmarken og KlanEkspeditionen samt klanens øvrige aktiviteter og skulle lysten til kvk være der så er det blot et ekstra + Vi tilbyder en...
  13. ditto6000

    Vikingebosættelse sidste opgave

    Ups havde overset en opdatering.. Slet gerne tråden igen.. Beklager ulejligheden..
  14. ditto6000

    drop af byggeplaner ved "støt"

    Hejsa Oplever at drop af byggeplaner er faldet markant efter den sidste udvidelse af virituel fremtid,... Er dropraten ændret eller hvad.. ? Mvh Ditto .
  15. ditto6000

    Forslag: "Vigtig" prioritet på beskeder i en klan for leder

    Hejsa Jeg oplever ganske mange gange som leder i klanen at jeg mangler en "vigtig" prioriteringsmulighed i beskedcenter så medlemmer med ledelsesbeføjelse kan vinge en besked af så den bliver ved med at ligge øverst under klantråden i toppen i vedkommendes beskedcenter indtil den er åbnet...
  16. ditto6000

    HTML5

    Har haft html5 slået til men grundet fejl i beskederne og at sb'erne ikke åbner rigtigt når man skal smide Fp i er jeg gået tilbage til flash.. men oplever at jeg nu hver gang jeg skal logge på en server skal jeg vælge Flash til selvom jeg har tilladt den hver gang jeg er logget på alle...
  17. ditto6000

    Vedr. beskrivelse om "Indsættelse af belejringshær"

    Er kommet forbi dette opslag i dag på fra Forge of empires/DK “dk0.forgeofempires.com/page/guilds/guild+vs.+guild/sectors”. "Indsættelse af belejringshær Før du kan begynde at angribe, skal du først gøre krav på den sektor, som du ønsker at erobre. Indsættelse af din klans første...
  18. ditto6000

    Hvad er max FP i forgepoint baren

    Oplever der er forskel på hvor mange FP der kan være i forgepoint baren.. Den ene gang kan jeg ikke have mere end 100 og en anden gang er der 134.. Hvordan virker den og er der forskel på hvad man høster eller det fx er 100 fp fra KE der afgører at den kan komme op på 134 eller ? Har jeg fx 50...
  19. ditto6000

    Når jeg klikker på chat, opgave, støt mm så åbner den bygning som ligger bagved..

    Hejsa.. Har de sidste dage oplevet at når jeg vil skrive i chatten, åbne en opgave, støtte, slet/flyt eller lignende så åbner eller tages den bygning afh hvad det er for en som ligger bagved også.. Det gør ikke så meget når en bygning flyttes men er desværre kommet til at slette også. Når jeg...
Top