Forslag og Ideer 2021

tridian

Medlem
oversigten over egne SB er noget rod
Det burde let kunne sorteres, hvordan man vil have dem.
De største øverst / eller omvendt
 

1gr8dane

Nyt medlem
Slyngler får deres egen fane under hærstyring - det vil gøre det væsentligt nemmere at skifte sårede slyngler ud med friske.
Jeg skifter blot til en alder hvor jeg ikke har flere enheder, eller en alder jeg inke er nået til endnu. Så får jeg kun vist slyngler. Det er nemmere end at scrolle.
 

Thomas.M

Medlem
Hej er det muligt at i kunne kikke på at vise hvilke bygninger som leverer til klanen i Klan bidrag.. pt står der bygningsproduktion.
 

tridian

Medlem
ønsker man kan have en eller to muligheder for at låse en navngivet-klantråd - så den / de altid står øverst
 

ditto6000

Aktivt medlem
ønsker man kan have en eller to muligheder for at låse en navngivet-klantråd - så den / de altid står øverst

Enig. Blev foreslået da vi fik det nye beskedcenter at man som ledelse kunne sætte enkelte beskeder låst under klantråden uden megen reaktion. Måske det kan sendes videre som forslag denne gang :) :)
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Enig med Jimse, de seneste 25 niveauer der blev frigivet for over 2 år siden er ved at danne en prop da vi har fået tilføjet slagmarker og nye bygninger samt opgraderinger i spillet siden hen. Nuværende og nye ting i spillet bør kunne udnyttes i den fart de passer til.
 

tridian

Medlem
KS blandes som i KE
Der kommer modstandere i ligaen, som man ikke kender styrken på, måske bedre og mere ligeværdig modstand til de klaner der ligger øverst på ranglisten.
57 medlemmer i en klan mod 27 i en anden og 2 i en tredje giver ikke lige muligheder
 
Senest redigeret:

kimnordjylland

Nyt medlem
Hvad med en storslået bygning der giver extra krigere måske 20 % extra i lvl 80 og gør at de heler hurtigere det ville hjælpe mange der spiller solo og de mindre klaner og helt sikkert give mere gang i spillet
 

Lars1444

Nyt medlem
God ide, man kunne lige ledes gøre belejringsbygninger dyre og dyre at købe, derved vil hver enkelt klan skulle spille mere stratetisk
En lige så god, hvis ikke bedre og nemmere idé kunne være at sætte et maksimum på antallet af BLer en klan kunne bygge om dagen. På den måde kunne man undgå det klassiske scenarie i alle KS-kampe, hvor 2-3 styrende klaner skiftest til at eje de forskellige regioner og de resterende 3-5 klaner bare kan sidde og kigge på i de 11 dage som KS-runden varer
 

Lars1444

Nyt medlem
Jeg vil gerne komme med et forslag til Inno eller hvem det nu er som er med til at lave ting til spillet.
  • Hvad med at få ryddet ud/op i antallet af inaktive byer under 500.000/1M i point. Jeg ved godt at det får spillet til at se ud som om der ikke er mange som spiller det, da det vil fjerne 65-75% af alle byer, men hvem er det i prøver at narre med alle de inaktive byer?
  • FOR en ting er at narre folk til at tro at der findes mange flere spillere i spillet end der rent faktisk er, noget andet er, at situationen potentielt kan skræmme 9 ud af 10 nye spillere væk fra spillet indenfor den første dag eller i hvert fald de første par dage. Og her er årsagen!'
  • Når man kommer til Forge of Empires bliver man mødt med det her perfekte byg-din-by-op-spil... Her er princippet at man samler eller laver varer for at kunne udvikle sig. Der er så nogle varer man nemt kan lave selv, da man har råvarer til det, og så er der varer som man ikke har råvarer til, som derfor er mere fordelagtige at bytte sig til med naboer eller klanmedlemmer... MEN da man som ny spiler ikke er med i en klan (+ at de klaner nye spillere får anbefalet ofte er totalt inaktive eller ubrugelige), så kan mange ikke bytter sig til de varer de har brug for der. Anden mulighed for varer er så bytning med naboer, men da naboer primært er fundet ud fra en spillers niveau, så vil det sige at nye spillere med få eller ingen point/niveau bliver matchet med andre spillere med få eller ingen point/niveau... Altså er 95-97% af naboerne til nye spillere inaktive byer og derfor ikke nogen man kan handle med...
SÅ HURRA INNO... I har med jeres kæmpe bjerg af inaktive byer/profiler skabt et dødvande, som skræmmer størstedelen af nye spillere væk
 
Senest redigeret:

ditto6000

Aktivt medlem
En lige så god, hvis ikke bedre og nemmere idé kunne være at sætte et maksimum på antallet af BLer en klan kunne bygge om dagen. På den måde kunne man undgå det klassiske scenarie i alle KS-kampe, hvor 2-3 styrende klaner skiftest til at eje de forskellige regioner og de resterende 3-5 klaner bare kan sidde og kigge på i de 11 dage som KS-runden varer
Vi venter vel alle på 66,6% max for bl nedsættelse af UM uanset antal bl bygget som nu har været afprøvet på Beta i umindelige tider går på liveserverne men i stedet vælger Inno konstant at udskyde det af hvilke grunde ingen ved..
 

Jimse

Aktivt medlem
Grunden er vel den samme som den manglende opdatering af klanstyrkeniveauer.
Alternativt til begrænsning af BL, kunne være begrænsning af klaner i diamantligaen.
 

ditto6000

Aktivt medlem
Grunden er vel den samme som den manglende opdatering af klanstyrkeniveauer.
Alternativt til begrænsning af BL, kunne være begrænsning af klaner
Har godt bemærket flere opslag vedr klanstyrkeniveau hvor der ikke synes at komme noget konkret til jer.
 

Lars1444

Nyt medlem
Er der nogen som ved om de problemer og udfordringer som vi kæmper med på de danske servere, også er problemer og udfordringer på andre landes servere?
For jeg kan måske forstå at beklagelser og forespørgsler fra 200 danskere ikke tæller ret meget i Innos indbakke, men måske det batter mere hvis det kommer fra flere spillere fra et af de større lande?
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Er denne tråd ikke lukket tilbage i 2021? Måske en ny tråd under diskussioner til forslag og bemærkninger
Jeg vil gerne komme med et forslag til Inno eller hvem det nu er som er med til at lave ting til spillet.
  • Hvad med at få ryddet ud/op i antallet af inaktive byer under 500.000/1M i point. Jeg ved godt at det får spillet til at se ud som om der ikke er mange som spiller det, da det vil fjerne 65-75% af alle byer, men hvem er det i prøver at narre med alle de inaktive byer?
  • FOR en ting er at narre folk til at tro at der findes mange flere spillere i spillet end der rent faktisk er, noget andet er, at situationen potentielt kan skræmme 9 ud af 10 nye spillere væk fra spillet indenfor den første dag eller i hvert fald de første par dage. Og her er årsagen!'
  • Når man kommer til Forge of Empires bliver man mødt med det her perfekte byg-din-by-op-spil... Her er princippet at man samler eller laver varer for at kunne udvikle sig. Der er så nogle varer man nemt kan lave selv, da man har råvarer til det, og så er der varer som man ikke har råvarer til, som derfor er mere fordelagtige at bytte sig til med naboer eller klanmedlemmer... MEN da man som ny spiler ikke er med i en klan (+ at de klaner nye spillere får anbefalet ofte er totalt inaktive eller ubrugelige), så kan mange ikke bytter sig til de varer de har brug for der. Anden mulighed for varer er så bytning med naboer, men da naboer primært er fundet ud fra en spillers niveau, så vil det sige at nye spillere med få eller ingen point/niveau bliver matchet med andre spillere med få eller ingen point/niveau... Altså er 95-97% af naboerne til nye spillere inaktive byer og derfor ikke nogen man kan handle med...
SÅ HURRA INNO... I har med jeres kæmpe bjerg af inaktive byer/profiler skabt et dødvande, som skræmmer størstedelen af nye spillere væk
Jeg kan ikke tro at størstedelen af nye spillere får anbefalet inaktive Klaner, det er ikke det billede jeg har af de forskellige anbefalinger og tilbud om hjælp på de servere jeg har mest tid til.
Der findes aktive Klaner der uden at være for hård at spille i både har aktivitet og frihed til en grad. Men det er da en skam hvis nogle oplever dette, så mulige råd til nye spillere eller en hotline ingame af gamle/aktive spillere som nye kan skrive til for råd til opstart af ny by som ny spiller kunne da være et godt påfund.
Man kunne måske søge frivillige på de forskellige servere i de forskellige lande der står på en offentlig liste i spillet som nye får præsenteret eller som bare er tilgængelig, så kan man altid spørge til råds og dem der skal svare kan altid svare når det passer deres tid mht. login.
Det fungerer fint i vores Klan på D hvor folk kan spørge om alt og så svarer jeg eller andre når jeg får tid til at logge ind på serveren og selvom jeg ikke sidder der flere timer så logger jeg ind dagligt og vil kunne gi et relativt hurtigt svar
 
Top