Har InnoGames helt tabt småkagerne? Et åbent klagebrev

DeletedUser12

Guest
Kommer der en officiel besked ud om dette, eller er det kun de få som lige ser på forum som dermed får denne info?

Den nævnte kompensation er noget vi er blevet bedt om at henvende til den/de oprettede klagetråde og er med det arbejde der er i det lige nu ikke noget vi har kapacitet til at følge op på med en officiel skrivelse i spillet eller andre steder. Problemet ligger i at hver kompensationsamodning skal undersøges manuelt, så alle får kompensation ud fra samme kriterier.
 

DeletedUser809

Guest
så alle får kompensation ud fra samme kriterier.

Det passer jo ikke.
For dem der ikke har klaget, får jo ingenting. Det har du selv LIGE skrevet i din support anmodning til mig.
Selvom jeg har læst det meste af denne tråd, men ikke havde noget yderligere at bidrage med, har jeg ikke ret til kompensation, da jeg ikke brokkede mig...
 

DeletedUser12

Guest
Jo hvis du også har købt HoF inden ændringerne blev officielle i denne tråd. Det har intet at gøre med, at du ikke har skrevet her.
 

DeletedUser1034

Guest
Jeg tilslutter mig:. Enten skal ALLE, der har anskaffet H.o.F. før ændringerne blev gjort "offcielle", have kompentation eller osse skal INGEN! Hvis I vil være bekendt at kalde det officielt, når det kun bliver annonceret her i tråden!

Der er sikker mange der har læst med her og været enige, som har valgt ikke at skrive i tråden her, fordi de ikke kunne tilføre klagen/sagen noget nyt.
 

DeletedUser851

Guest
det er da noget pjat at stille sig sådan på bagben for en fiktiv valuta (1000 pokaler) det er da bare at give den til alle spillere pr hof det er jo ikke noget der koster inno noget andet end et lille hak i tuden for at indrømme at man har lavet en fejl. når man tænker på at folk muligvis har brugt penge på at anskaffe sig hof og nu bliver kompenseret i pokaler
 

DeletedUser443

Guest
Det er jo himmelråbende!

For det første er den kompensation, der er besluttet at give ikke nær nok. For det andet kan Innogames da ikke tillade sig, at forsøge at fedte den igennem ved kun at give dem, der brokker sig. Forringelsen af HoF gælder alle der har HoF, derfor skal alle der har HoF også have kompensationen.

Jeg synes iøvrigt at alle HoF'er skal kompenseres uanset anskaffelsestidspunktet. Det er som jeg har skrevet herinde tidliger og også i tickets til "Skolehaven" fuldstændigt uacceptabelt at et produkt, der er testet i Beta, introduceret og solgt på lands-serverne, som kendt fra beta (trods diskution om virkemåden i beta, hvorfor problemstillingen har været kendt for Innogames og derfor må spillerne også tro, at HoF er som Innogames ønsker ved introduktionen til Lands-serverne) allerede ændres indenfor den første måned.

Jeg vil anbefale alle om at orientere deres klanmedlemmer om tråden herinde og få dem til at lave en ticket om krav på den af "skolehaven" nævnte kompensation.

Samtidig kan jeg oplyse, at jeg og nogle andre spillere IKKE er tilfredse med forløbet af denne sag og heller ikke kompensationen. Der er ikke meget der kan gøre mig så gal som mødet med arrogance og følelsen af magtesløshed. Derfor er vi en gruppe af spillere, der kraftigt overvejer at føre en egentlig juridisk sag og måske også sende et brev til forbrugerombudsmanden og diverse medier.

Jeg ved godt at det kan virke som at skyde småfugle med kanonger, men det er faconen der gør mig gal - de udbyder HoF's med et sæt Features i spil - Fodboldeventen, hvor der er chance for at vinde den i kisten eller den kan momentalt købes for 4.000 pokaler i 6-timersvinduet - Den kompensation der tilbydes tager slet ikke højde for alle dem der har spillet for at få HoF og måske givet mere end 4.000 pokaler - nogle har give x pokaler for deres hofs og andre har spillet i håbet om at erhverve sig en HoF, men ikke fået nogen. Og så bare 14 dage - 3 uger efter eventens start så nedskrives produktets features - det er rent bondefangeri og nu dette, at man kun vil kompensere nogle spillere - det er uanstændigt!

Jeg har som sagt skrevet tickets med "Skolehaven", som har lovet at bringe min anke videre, hvilket jeg afventer svar på. Jeg håber inderligt at Innogames kommer til fornuft og kommer med en acceptabel kompensation og en beklagelse/undskyldning så vi kan få slået en streg og komme videre.

Jeg vil dog anbefale jer at, når i skriver jeres ticket med krav om de 1.000 pokaler, at gøre opmærksom på, at det ikke er en accept af endelig kompensation, men at I forbeholder jeg ret til at rejse yderligere krav.

Innogames, tag jer nu sammen og for løst denne sag ordentligt, så vi undgår yderligere tiltag og dermed sikkert også spillerflugt.
 

DeletedUser12

Guest
For det første vil der altid være en skæringsdato på fra hvornår til hvornår der gives kompensation. Det er ikke rimeligt at den første der skriver ind kun får til den 27. fordi han skrev der, imens den sidste får til den 30. forid han valgte at trække hvornår han vil have kompensation. Og denne kompensation er naturligvis til alle, men der er ingen automatisk måde at uddele det på, så der er en begrænsning på hvor mange spilleres log jeg kan gennemgå om dagen, da jeg også har et rigtigt arbejde, som skal passes!

Som altid skla jeg nok orientere, når der sker noget nyt, men ikke alt vil blive annonceret i spillet. Alt bliver offentliggjort en eller flere af følgende steder: Forum, i spillet, på forsiden og på facebook. De vigtigste kommer naturligvis alle 4 steder.

Sidst men ikke mindst vil jeg gøre opmærksom på denne del af forumreglerne:
- Spillere, der bevidst handler mod opbygningen af netværket vil blive nægtet adgang til disse fora.
Konstruktiv kritik er altid velkommen.
 

DeletedUser809

Guest
Som altid skla jeg nok orientere, når der sker noget nyt, men ikke alt vil blive annonceret i spillet. Alt bliver offentliggjort en eller flere af følgende steder: Forum, i spillet, på forsiden og på facebook. De vigtigste kommer naturligvis alle 4 steder.

Men det kan sgu ikke være rigtigt at alle spillere forventes at følge med i forskellige tråde for at finde alle dine OFFICIELLE ANNONCERINGER gemt i andres klagetråde..

Der er vidst ingen der bevidst handler mod opbygningen, men betvivler måden hvorpå tingene bliver gjort på.. Selvom det ikke kan gøres automatisk, er det blot et tal du skal ændre på, så lad vær med at få det til at lyde sværere end det er..
 

DeletedUser443

Guest
Jeg forstår ikke hvad du mener med skæringsdato og periode. Der er tale om en købt vare, der ikke lever op til det den er solgt som. Forringelsen træder, så vidt jeg er orienteret først i kraft på tirsdag og der for alle. Så kompensationen bør vel være ens for alle der har HoF's erhvervet fra starten af fodboldeventet og til på tirsdag, for I forventer vel ikke at en ny spiller, der starter i mogern og køber diamanter for at vinde en HoF og har held med det, får læst alle fora og tråde og får sat sig ind i alt bøvlet. Kompensation til alle spillere der måtte have købt diamanter og/eller pokaler i samme periode er en ikke berørt problematik.

Citatet fra forumreglerne forstår jeg heller ikke rigtigt - såvidt jeg kan se af diskutionerne herinde, er alle løsningsorienterede omend ikke tilfredse og der mangler da heller ikke forslag på løsningsmodeller, hvilket vel er konstruktivt.
 

DeletedUser632

Guest
Det ser ud til at fidusen med at opgive kampen efter første bølge bliver løst med næste opdatering så man kun får point når anden bølge er besejret :)
 

DeletedUser1267

Guest
Hvis nogen skulle være i tvivl om hvornår en annoncering i denne klagetråd har fundet sted, så er det kun dem, der har købt sig til pokalerne fra starten for at få HoF - eller været heldige nok at samle nok sammen ved målspark - fra den 12. juni, hvor eventen startede og indtil den 18. juni, som har krav på at blive kompenseret. Til alle andre, der har lidt samme tab er budskabet: bare ærgerligt!!
 
Top