Juli konkurrencen

DeletedUser2593

Guest
Elefantspringvandet, så kunne man blive dejlig afkølet i den her hede ;o) God sommer
 

DeletedUser2801

Guest
Tror bare jeg vælger en tur i galgen. Det er jo ikke til at udholde ventetiden til næste FoE event :D
 

DeletedUser1736

Guest
Absolut Badeanstalt der er allerede 30 gr. i dag hav en god dag (i skyggen)
 

DeletedUser2848

Guest
Nu går jeg på 3 ugers ferie i dag, så det ville da være lækkert at kunne ligge i poolen i badehuset, evt. med en kold drink i hånden :) Efterfølgende kunne man jo gå en tur på kroen og få lidt lækker aftensmad...
 

DeletedUser2385

Guest
Tager nok et smut forbi den hemmelige bugt :p Der er fred (derfor den er hemmelig), grotter at udforske samt en god strand til sol og afkøling i vandet ;)
 

DeletedUser2578

Guest
Jeg tror jeg hanker op i familien og smutter i forlystelsesparken. Når vejret er godt er alting åbent og der er masser af mad og drikkevarer. Stemningen er god og man kan tilbringe hele dagen her uden at kede dig
 

DeletedUser1111

Guest
Teresse landbrug, da jeg syntes det er en flot grøn og dekorativ bygning :)
 

DeletedUser2849

Guest
Julemandens Værksted - Hvem kan ikke altid bruge gaver?!
 

DeletedUser2850

Guest
Ville nok tage på picnic i en bypark side i skyggen have en kold øl eller sodavand med, side der og nyde naturen og kigge på vandet og folk der spadserer forbi.
 

Girlie

Medlem
Jeg ville helt klar vælge at svømme rundt i lagunen. Der kan da ikke findes et mere smukt og svalt sted. Hvid sandstrand, blåt hav og en gylden sol. Smukt smukt smukt :)
 

DeletedUser389

Guest
Det må da helt klart være fodboldtbanen!
Fordi græsset ikke skal slås, man kan gå ( det er for varmt at løbe! ) kaffeteriet. Nå man er godt mæt, så er det tid til køligt brusebad i omklædningsrummet!
 

DeletedUser2841

Guest
jeg ville tage en tur i badehuset .. Og håbe på at vandet er køligt
 

DeletedUser2769

Guest
Jeg tror jeg smutter forbi forlystelsesparken med Familien :)
Rigtig god sommer til jer alle ;)
 
Top