Juli konkurrencen

DeletedUser1268

Guest
Det gode og klassiske badehus fra jernalderen, som stadig er at finde interiørt som stemningsbetonet i nutiden..!
 

DeletedUser2260

Guest
Kro. Helt klart. Mørkt, køligt og skummende Øl. What is not to like?
 

DeletedUser1502

Guest
Jeg tror jeg vælger forlystelsespark, for mig hører det sommeren til, og ellers er en Zenhave altid god at have til at stresse af i når det hele driller :)
 

DeletedUser2864

Guest
A_SS_OceanicFuture_Culture8.png



Kære Konger og Dronninger,


Så er det tid til endnu en lyn konkurrence mens sommersolen stadig bager udenfor.

Konkurrencen er ret simpel. Der er rigtig mange "rekreative" bygninger i spille f.eks parker, fodboldbaner, svømmehal mm.

Men hvilken en af spillets rekreative bygninger ville I helst kunne besøge i denne varme sommer hvis I frit kunne vælge :) og hvorfor?


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier


Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 31. juli kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 august kl 20


Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 31/7 kl 23:59 deltager i udtrækningen.
Jeg ville helt klart først vælge et badebassin med den varme sommer vi har :D
 

DeletedUser2812

Guest
tror squ jeg vil gå i flyverskjul på en gamer kro (computerspilsfirma) :)
 

DeletedUser2866

Guest
Jeg vil helt sikkert gå en tur i theater, for at nyde et godt skuespil sammen med min hustru. Det er en skøn oplevelse at se et godt stykke med gode skuespillere
 

DeletedUser2811

Guest
A_SS_OceanicFuture_Culture8.png



Kære Konger og Dronninger,


Så er det tid til endnu en lyn konkurrence mens sommersolen stadig bager udenfor.

Konkurrencen er ret simpel. Der er rigtig mange "rekreative" bygninger i spille f.eks parker, fodboldbaner, svømmehal mm.

Men hvilken en af spillets rekreative bygninger ville I helst kunne besøge i denne varme sommer hvis I frit kunne vælge :) og hvorfor?


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier


Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 31. juli kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 august kl 20


Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 31/7 kl 23:59 deltager i udtrækningen.
 
Top