Juli konkurrencen

DeletedUser1856

Guest
Kroen for at få en svalende pilsner i denne sommervarme
 

DeletedUser684

Guest
Mit valg er Terrasselandbrug.

Og grunden er, at jeg kan dyrke forge point, varer, medaljer, forsyninger eller mønter til min by. Så går jeg og høster med et stort smil, mens solen skinner.:)
 

DeletedUser2858

Guest
A_SS_OceanicFuture_Culture8.png



Kære Konger og Dronninger,


Så er det tid til endnu en lyn konkurrence mens sommersolen stadig bager udenfor.

Konkurrencen er ret simpel. Der er rigtig mange "rekreative" bygninger i spille f.eks parker, fodboldbaner, svømmehal mm.

Men hvilken en af spillets rekreative bygninger ville I helst kunne besøge i denne varme sommer hvis I frit kunne vælge :) og hvorfor?


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier


Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 31. juli kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 1 august kl 20


Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest d. 31/7 kl 23:59 deltager i udtrækningen.
Helt klart Vandland, hvor jeg er liggende i badering med 1 kølig mørk øl.
 

DeletedUser2169

Guest
Achen, en smuk og kølig domkirke. Har på ferier i syden ofte søgt kølighed i smukke kirker.
 

DeletedUser2728

Guest
Det kan ikke være andre steder end de udsmykkede bade. Det er jo totalt lækre omgivelser
 

DeletedUser2859

Guest
Jeg vil tage en tur til svømmehallen for at blive kølet lidt ned‍♀️
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg tror jeg vælger at sidde i en lille robåd i min bypark med et par colaer eller en flaske vin i snor
 

MorfarDK

Nyt medlem
Den blå lagune.
Så kan konen nyde solen imens jeg svømmer med fisken
Svømmeture i måneskin er bare bedre i rigtigt blåt vand
 

DeletedUser2833

Guest
Jeg vil tage børnebørnene med i zoo, de elsker turen og så slipper de iPad og mobiler uden at mukke
Så kan vi få en is og ønske vi havde et badebassin hvor der kom nogen forbi og smed isterninger i
 

DeletedUser2302

Guest
Terracottahæren - jeg er sikker på, at den kan "bages" uden ovn for tiden....
 

DeletedUser2298

Guest
Det må blive svømmehallen, for vandet rundt om Danmark er alt for varmt.
 

Fyrst Vettel

Nyt medlem
Jeg tænkte allerførst på det naturhistoriske museum (fra industritiden), med det levende Tyrannosaurus-skelet (som tydeligvis er animeret efter Jurassic Park), men jeg ville nok allerhelst tage en tur i det romerske Badehus. Så kunne man både nyde antikkens smukke arkitektur og ornamentering, køle sig selv ned i vandet og samtidig få motioneret gennem svømningen.
 

DeletedUser2455

Guest
Château Frontenac - det ville da være dejligt med en tur til Quebec og blive indlogeret på et smukt luksushotel :)
 

DeletedUser753

Guest
En dejlig afkølende ferie til den blå lagune, så kan det ikke blive bedre
 
Top