Klanslagmarkerne 2021 Spørgsmål og feedback

-=DPP=-

Nyt medlem
En JA spiller kan udmærket spille KS, men får grundet klan problematikken ikke mulighed for mange kampe.
At mange kæmper med at få Arken op kan jeg godt forstå. Det er absolut den vigtigste SB i spillet.
Skal det ændres skal betydningen at FP sænkes, gerne således at betydningen af varer øges.
Man kunne f.eks indføre at der udover BP skal bruges varer fra samme TA til at åbne næste lvl.
Betydningen af FP kunne sænkes ved at antallet af FP de forskellige bygninger giver øges.
 

Hyrde

Aktivt medlem
Freja, jeg er helt enig.
På sigt kommer det også til at betyde at klaner vil dø, fordi intet nyt blod kommer til når adgangskravenene bliver sat til FT eller endda Mars.
Men hvad er alternativet - hvordan kan man løse det så alle klaner kan have medlemmer i alle aldre og stadig opfylde kravene til kampe for både store og små ?
 

FrejaSP

Aktivt medlem
DPP jeg tror ikke det hjælper at ændre måden for boost af arken.
Det der er brug for er at måden de 3000 klan varer for f.eks en BL udregnes på en måde der tager hensyn til at der er færre vare i de laveste TA.
Jeg er ikke helt sikker på hvordan det udregnes nu men tænker at hvis en klan har fordelt på flere TA'er ser det sådan ud:

TA nr. TA medlemmer % chance for en varer i en gruppe
3 TM 3 4,7
7 IT 2 3,1
11 NT 6 9,8
13 FT 10 15,6
17 Mars 13 20,3
19 Venus 30 46,9
Ialt medlemmer 64

Det lyder jo ikke så slemt men det gør rigtigt ondt hvos det er 2000 af en vare i en sektor man skal bygge i tit
De 3000 BL er fordelt på 3 grupper, ved ikke hvordan de beregner hvor mange varer der kommer i hver gruppe men hvis der var mindre chance for at mere end 500 varer fra en lav TA kunne det måske hjælpe så længe klanen har højere levels af TA'er.
 

Hyrde

Aktivt medlem
Elefant og farvestrålende have fylder det samme som æresstatue og vej. De vender bare på den anden led. Om det er for meget, tjah ....... det må være åben for fortolkning.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det er noget af det som der arbejdes på som der også blev skrevet da den første større opdatering kom til KS. Hvad spildesignerne kommer frem til ved vi ikke men vi videresender alt feedback og det samme gør alle andre lande
 
Top