Seneste indhold af Bad News Brown

  1. Bad News Brown

    Forge Bowl 2020

    Igen et skod event. :(
  2. Bad News Brown

    Halloween begivenheden 2019

    Desværre må jeg sige, at den her slags lotto events hver gang giver et ekstra hak i "nu skrider jeg snart fra det her skod spil". Om man får samlet sin hovedgevinst har minus med dygtighed eller indsats at gøre! Jamen så sælg dog lortet i en af jeres skodpakker og giv os events, det rent faktisk...
  3. Bad News Brown

    Dårlig opsætning af Klanekspedition

    Lige en kopi af min bemærkning skrevet til klanen i arrigskab og frustration: >>De kan stikke deres KE et vist sted hen. Jeg kan sagtens forholde mig til, man ikke kan fuldføre uden at have 500K%+ i angreb. Men at man skal stoppes før tiden er sq noget elendigt pis. Jeg kan uden problemer...
  4. Bad News Brown

    Feedback - Den virtuelle fremtid del 3

    P.S. Og hvilken, undskyld men, idiot har dog fundet på at klistre "Gennemfør 3 andre opgaver" ind i DU lige i starten af af en opgradering??? Jeg troede, DU altid skulle være muligt uden brug af Diamanter?? :mad::mad::mad:
  5. Bad News Brown

    Feedback - Den virtuelle fremtid del 3

    Sikke da noget lorx for at være helt ærlig. Ja undskyld "mit franske", men ud over en udvidelse har sidste opdatering ikke bidraget med andet til andre end de spillere, der altid svømmer i diamanter. Nå , men det må så være prisen for dem, der ikke er blandt de store diamantspillere. Ok, det er...
  6. Bad News Brown

    Forårsbegivenheden 2018

    Man har på det seneste haft bedre fokus på, at nogle opgaver kan være urimelige for nogle spillere, hvis der ikke gives et alternativ, så nogle opgaver har 2 løsningsmuligheder. Jeg forstår så ikke, man ikke laver "Få kontrol over en provins" med fx alternativet "Spejd en provins". Næ, nej, vil...
  7. Bad News Brown

    Karnevalsbegivenheden 2018

    Endnu et skodevent, der kun er lavet med et henblik. At lokke folk til at købe ekstra Diamanter. Præmierne stinker mildest talt. Uden brug af Diamanter er det lykkedes mig at vinde hele 0!!!!!!!! udvidelser til den bro. Kommer der ikke andre muligheder for at få udvidelser som i fx DU, bliver...
  8. Bad News Brown

    Version 1.111

    Hvad er lige pointen i at skrive kommentarer her, hvis der alligevel ikke er nogen, der gider at tage det seriøst?
  9. Bad News Brown

    Version 1.109

    Endnu engang en ligegyldig opdatering. Få nu for pokker da spillet til at virke i stedet for at spilde tiden på udvikling af ligegyldige events og "forbedringer" At ændre måden vi kan bruge FP pakker på er da kærkommen, men jeg synes det ville være bedre at bruge tiden på at få spillet til at...
  10. Bad News Brown

    Version 1.103

    Når i nu har rettet fejlen med intern fejl ifbm 2 spillere, der tager samme handel samtidig, hvad så med at rette en lign fejl i KvK? Sletter man en siege samtidig med, der er en modstander, der fuldender en kamp, får man enten et crash eller en intern fejl. Uanset hvad, er man tvunget til at...
  11. Bad News Brown

    Version 1.102

    Hvornår fikser i lydfejlen i KE / Verdenskortet?
  12. Bad News Brown

    Opdatering til version 1.100

    Er det noget, du vil sende videre, Dragon? :)
  13. Bad News Brown

    Opdatering til version 1.100

    Kan tilføje, at problemet med lyden ved manuel kamp opstår, når man spille "semi-auto". Dvs, man blot klikker på målet, så enheden automatisk flytter hen på et passende felt og skyder. Gør man det , når man nedlægger sidste enhed, går et stykke af den lydfil i "endeløs løkke", indtil man logger...
  14. Bad News Brown

    Opdatering til version 1.93

    At fjerne besøgs linket er en fodfejl af format. Vil i hvert fald kalde det et tilbageskridt, at man nu skal til at lede efter et medlem/en ven for at besøge vedkommendes by for evt at støtte med mere end een FP pakke. Som det er nu, skal jeg jo helt tilbage i min egen by, dvs lukke alle vinduer...
  15. Bad News Brown

    Påskebegivenheden 2016

    Nu har jeg prøvet igen at udskifte en af mine enheder i forsvaret med en Flaggarde. Holder jeg musen hen over en enhed nu, står der nøjagtig de samme %'er, som der gjorde inden udskiftningen....hmmm Og denne gang har jeg endda opdateret browservinduet, inden jeg tjekkede værdierne.
Top